بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس پشت رئال و بارسلونا را خالی کرد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ همچنین باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای که برای اعلام رسمی خروجش از پروژه سوپرلیگ اروپا منتشر کرده، هرگونه تهدید از سوی یوفا برای اتخاذ این تصمیم را رد کرده است. این باشگاه با اعلام اینکه تصمیمش برای خروج از سوپرلیگ را به اطلاع دو هم‌پیمان اسپانیایی‌اش رسانده است، احتمال سناریویی که چندی پیش توسط رسانه‌های اروپایی مطرح شده بود، را قوت بخشید. گفته شده بود که یوونتوس در عوض خروج از سوپرلیگ، از مجازات احتمالی یوفا به خاطر تخلفات مالی فصول گذشته‌اش و نقض قانون بازی جوانمردانه مالی مصون خواهد ماند.

خبر کناره‌گیری باشگاه یوونتوس از پروژه سوپرلیگ اولین بار توسط نشریه «رولو» اسپانیا مطرح شد. این روزنامه نوشت که مائوریتزیو اسکاناوینو مدیراجرایی جدید باشگاه یوونتوس به هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اعلام کرده است که بانوی پیر دیگر نمی‌تواند در سوپرلیگ بماند. پس از آن دیگر نشریه اسپانیایی، آ اس مدعی شد که این تصمیم یوونتوس در پی تهدید اخیر یوفا مبنی بر محرومیت بیانکونری از حضور در 5 فصل آینده رقابت‌های اروپایی بوده است.

سوپرلیگ، پروژه‌ای بود که ماه آوریل سال 2021 با حضور 12 باشگاه مطرح اروپایی به منظور پایان دادن به سلطه یوفا بر فوتبال باشگاهی اروپا، کلید خورد اما ظرف کمتر از 48 ساعت، با کناره‌گیری 9 تیم این پروژه از هم پاشید و تنها سه تیم یوونتوس، رئال مادرید وبارسلونا باقی ماندند که اکنون یوونتوس هم از جمع آنها جدا شده است.

251251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *