بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش‌ها به اخراج عجیب مالدینی از میلان/ کودتای مالک آمریکایی روسونری

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۷

با تصمیم مالک آمریکایی باشگاه میلان، پائولو مالدینی اسطوره این باشگاه از سمت خود به عنوان مدیر فنی قرمز و مشکی‌ها برکنار شد.

در هفته‌های گذشته مالدینی به صورت ضمنی از عدم سرمایه‌گذاری جری کاردیناله، مالک آمریکایی باشگاه در پنجره‌های نقل و انتقالات انتقاد و خواستار اختصاص مبالغ بیشتری برای خرید بازیکنان در تابستان پیش رو شده بود.

این در حالیست که مالک آمریکایی میلان که حدود یک سال است این باشگاه پرافتخار ایتالیایی را خریداری کرده بیشتر بر سوددهی باشگاه و همچنین سرمایه‌گذاری حداقلی برای خرید بازیکنان تاکید دارد. روز سه شنبه پس از پایان فصل جاری رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا جلسه‌ای میان کاردیناله و مالدینی برگزار شد که گفته می‌شد در این جلسه سیاست‌های آتی باشگاه و همچنین بودجه‌ای که قرار است برای خرید بازیکنان جدید در اختیار مالدینی قرار گیرد مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما برخلاف پیش‌بینی‌ها این جلسه بسیار کوتاه برگزار شد و کاردیناله این این دیدار اسطوره میلان را از سمت خود برکنار کرد. واکنش ستاره‌ها

ستاره‌های تیم میلان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به اخراج پائولو مالدینی از این باشگاه واکنش نشان دادند. چند روز پس از انتشار شایعه اخراج پائولو مالدینی و دنیل ماسارا باشگاه میلان این خبر را تایید کرد تا موجی از نارضایتی را در بین بازیکنان و هواداران روسونری شاهد باشیم.

اولین واکنش را از رافائل لیائو شاهد بودیم. ستاره خط حمله میلانی‌ها با انتشار یک شکلک در حال تفکر، تصمیم مالکان باشگاه را زیر سوال برد. البته این تنها واکنش لیائو به اتفاق یاد شده نبود. او یک استوری هم در اینستاگرام خود منتشر کرد که تعبیرهای متعددی از آن می‌شود. مهاجم پرتغالی در این ویدیو در حالی که مشغول رانندگی است با حرکت دست، زیپ دهان خود را می‌کشد تا نشان دهد حرف‌های زیادی برای گفتن در این مورد دارد اما از گفتن آن و علنی کردن اعتراضش معذور است.

مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، نیز با انتشار عکس‌هایی در کنار مالدینی و ماسارا، به شعار «همیشه میلان» تاکید کرد. او که حضورش در میلان را مدیون مالدینی و ماساراست از همان چند روز پیش که شایعه اخراج آنها منتشر شد، موضع منفی خود را در مورد آن ابراز کرده بود.

ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان هم مثل مانیان عکسی در کنار مالدینی و ماسارا استوری کرده و برای آنها قلب گذاشت. یاسین عدلی، مدافع ۲۲ ساله میلان نیز با انتشار عکسی از مالدینی خود را در صف مخالفان این تصمیم مالکیت باشگاه قرار داد. اقدام ویژه مانیان

مایک مانیان دروازه‌بان میلان در شرایطی قراردادش با تیم فوتبال میلان تمدید شد و توانست در این تیم به بدرخشد که پائولو مالدینی با تمدید نکردن قرارداد دوناروما و اعتماد به این دروازه‌بان نقش پر رنگی در ساختن دروازه‌بان فعلی میلان داشته است؛ به ویژه وقتی مانیان به ستون اصلی تیم فوتبال میلان تبدیل شد بیشتر اعتماد مالدینی به این گلر جلب توجه کرد.

مایک مانیان این اقدام مالدینی را فراموش نکرده و پس از جدایی بحث برانگیز اسطوره میلان و ماسارا، دو عکس با خود از این دو عضو سابق باشگاه میلان منتشر کرده تا به نوعی از آنها تشکر و قدردانی کرده باشد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *