بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی در MLS | اینتر میامی با کمک اپل و آدیداس پا پیش می گذارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۹

طرفداری – اتلتیک | اینتر میامی در حال نهایی سازی جزئیات قرارداد با لیونل مسی در تابستان 2023 است. گزارشات جدید به ما می گویند که این تیم آمریکایی حالا بیش از هر زمان دیگری برای جذب کاپیتان قهرمان جهان آرژانتینی ها امیدوار است و شانس خوبی برای خودش در این مسیر می بیند.

بر اساس گزارش جدیدی که اتلتیک منتشر کرده، مسی به پیشنهاد عربستانی ها فکر نمی کند و رقابت بین بارسلونا و اینتر میامی است. منبع ناشناس اتلتیک همچنین تاریخ اولین بازی مسی برای اینتر میامی را هم حدس زده که کمتر از دو ماه آینده مقابل کروز آزول مکزیک برگزار خواهد شد (1 مرداد). آمریکایی ها به نهایی شدن این انتقال کاملا خوشبین هستند. 

از قرار معلوم MLS می خواهد مسی را در دو قرارداد تجاری بزرگی که با شرکای مالی لیگ دارد، شریک کند. شرکت اپل به عنوان اسپانسر با لیگ در تماس است و در مورد پیشنهاد بخشی از درآمدهای حاصل از همکاری با MLS به مسی در مذاکره به سر می برد. اپل اخیرا با خود مسی هم در تماس بوده و می خواهد 4 قسمت از سریال 5 قسمتی مسی در جام جهانی را در اپل تی وی پخش کند. 

اپل در این مسیر تنها نیست و شرکت آدیداس هم برای انتقال لیونل مسی به آمریکا دست به کار شده است. آدیداس که اسپانسر شخصی ستاره آرژانتینی به حساب می آید، برنامه دارد تا با پیشنهاد تقسیم سود فروش محصولات خودش در MLS پای میز مذاکره برود. رابطه خوب لیونل مسی با دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی یکی دیگر از نکات امیدوارکننده برای آمریکایی ها به حساب می آید. 

بیشتر بخوانید: 

 

پیشنهاد رسمی اینتر میامی برای جذب لیونل مسی

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *