بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مربی تیم ملی ایروبیک: روحیه بچه‌ها به صفر رسیده و انگیزه‌ای ندارند/ ۷ ملی‌پوش به خاطر لغو اعزام‌ها خداحافظی کردند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

مهدی جلیلی مربی تیم ملی و سرپرست شاخه ایروبیک ژیمناستیک، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لغو اعزام این تیم به مسابقات بین‌المللی «فارائوس کاپ» در مصر اظهار داشت: ملی‌پوشان از بهمن ماه و البته به صورت ناپیوسته در اردو بودند و نزدیک به دو ماه با حضور در این اردوها تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند. آنها در وضعیت خوبی قرار داشتند و آماده بودند، اما متاسفانه این اعزام نیز مثل اعزام به باکو، تایلند، پرتغال، چک و لیتوانی طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف که بیشتر آنها نیز به دلیل عدم ثبت‌نام بود، لغو شد و ما باز هم با مشکل ثبت‌نام مواجه بودیم. با توجه به اینکه ایمیل در اختیار رئیس قبلی فدراسیون است، او می‌گوید که باید درخواست کنند تا نامه بزند.واکنش سجادی به پذیرفته نشدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک؛ حق همیشه پیروز است/ برخی کارها به نفع مصالح کشور نیست

 

وی افزود: ما از سال 2018 تاکنون و در طول پنج سال گذشته، 7 ورزشکار ملی‌پوش ایروبیک را از دست داده‌ایم که دلیل اصلی این اتفاق، همین عدم اعزام‌ها بوده است. تیم ما رتبه‌های آسیایی و جهانی دارد و مدال‌هایی را کسب کرده است، اما اعزام‌ها از سال 2018 به بعد متوقف شده است. البته سال قبل به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام شدیم که آن هم از طرف کمیته ملی المپیک انجام شد.

جلیلی با اشاره به کسب دو برنز توسط ملی‌پوشان ایروبیک در بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد، فعلاً تا مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان که شهریور ماه است، رویداد دیگری در پیش نداریم. البته که اگر اعزام دیگری هم بود، به دلیل مشکل عدم ثبت‌نام نمی توانستیم برویم. روحیه بچه‌ها در حد صفر شده و هیچ انگیزه‌ای برایشان نمانده است. شرایط جسمانی آنها عالی و مطلوب است، اما به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.

مربی تیم ملی ایروبیک گفت: شرایط تیم ملی مطلوب که نه، بلکه بحرانی است. ما در این 5 سال حداقل 7 ملی‌پوش را از دست داده‌ایم و آنها یا ورزش را کنار گذاشته‌اند و یا به سمت رشته دیگری رفته‌اند. خواهشم از مسئولان این است که چشمان خود را باز کنند و این تصور را داشته باشند که این بچه‌ها، فرزندان خودشان هستند. اینها سرمایه‌های این کشور هستند و برای رسیدنشان به این نقطه هزینه شده است. حیف است که به خاطر چنین دلایلی اعزام نشوند. اوضاع واقعاً عجیب است و ما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم که یک تیم به اردو برود و تمرین کند، اما اعزام نشود. امیدوارم در آینده شرایط بهتری در ژیمناستیک حاکم شود.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *