بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از مذاکره استقلال – ساپینتو؛ توافق نزدیک است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۳

باشگاه استقلال علاقه مند است قرارداد ریکاردو ساپینتو را بر اساس مفادی که در گذشته در قرارداد طرفین وجود داشته، تمدید کند. بر این اساس ریکاردو ساپینتو با رقمی نزدیک به ۷۲۰ هزار دلار هدایت آبی ها را در فصل جدید بر عهده خواهد گرفت.

دلایل باشگاه استقلال هم برای تمدید قرارداد ملموس است. به این خاطر که تیم علاوه بر قهرمانی در سوپر جام در لیگ برتر و جام حذفی هم مدعی قهرمانی بود و این در حالی بود که تیم در طول فصل چند ماه پول نگرفت و ریکاردو ساپینتو هیچ نقشی در بستن تیم نداشت و نتوانست در تعطیلات زمستانی هم بازیکن به ترکیب اضافه کند.

با اینکه در مجمع عمومی باشگاه  استقلال تکلیف اعضای هیات مدیره مشخص نشد اما وزارت ورزش و جوانان به دلیل عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو موافق ادامه حضور این مربی در جمع آبی ها است و به نظر حجت کریمی این اختیار را دارد که قرارداد مربی پرتغالی را تمدید کند. در آخرین مذاکرات صورت گرفته میان باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو این مربی پرتغالی برای رسیدن به توافق انعطاف پذیری خوبی از خود نشان داده است. مربی پرتغالی پیش تر هم برای ادامه حضور در استقلال در کنفرانس های خبری ابراز تمایل کرده بود.

در صورتی که استقلال و ساپینتو به توافق نرسند، گفته می شود یک مربی خارجی دیگر هدایت تیم را برعهده می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *