بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیشیدا: ایرانی‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند/ شروع خوبی داشتیم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۵

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 از امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان آغاز شد.

هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 16 تا 21 خرداد پیگیری می‌شود و در دومین مسابقه روز نخست شهر ناگویا، تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (میزبان) مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و ملی‌پوشان کشورمان سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

یوجی نیشیدا قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی مقابل ملی پوشان والیبال کشورمان اظهار کرد: امروز مسابقه دشواری را پشت سر گذاشتیم. این دیدار مقابل قهرمان آسیا بود. از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: از عملکرد هم تیمی‌های خودم در تیم ژاپن هم لذت بردم. شروع خوبی در این مسابقات داشتیم و با ذهنیت خوبی پیش رفتیم. از این پیروزی خوشحالم.

وی در ادامه افزود: ما هر ساله و در تمامی مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با این تیم دیدار داریم. این مسابقه هم تقابل دو تیم ملی قدرتمند بود. به خاطر این بازی از تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *