بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عطایی: اهمیتی به باخت مقابل ژاپن نمی‌دهیم/ تمرکز بازیکنانم به هم خورد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۳
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2023 به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 16 تا 21 خرداد پیگیری می‌شود و در دومین مسابقه روز نخست شهر ناگویا، تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (میزبان) مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و ملی‌پوشان کشورمان 3 بر صفر مغلوب حریف شدند.لیگ ملت‌های والیبال| شکست ایران مقابل ژاپن در گام نخست

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان بازی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم. با توجه به این که ژاپن در خانه خودش بازی می‌کرد، عملکرد قابل قبولی ارائه داد. هیچ چیز برای تیم ملی والیبال ایران تمام نشده است. معمولا لیگ ملت‌ها را بد شروع می‌کنیم. در روزی که مخصوصا در کارهای تهاجمی خوب نبودیم، نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: ژاپن هم امروز فوق‌العاده نبود و یک بازی متوسط کم خطا را به نمایش گذاشت. سعی می‌کنیم این بازی را فراموش کنیم. حداقل یازده مسابقه دیگر پیش رو خواهیم داشت که برای آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم.

عطایی تاکید کرد: قطعا نمایشی که از بچه‌های ایران در بازی‌های بعدی خواهید دید، متفاوت از این خواهد بود. خیلی اهمیتی به این باخت نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم مسیر پیش رو را به بهترین شکل ادامه دهیم.

وی درباره اشتباهات ایران در ست دوم مسابقه با ژاپن تصریح کرد: در ست دوم یک سری اشتباهات ساده و به نوعی بچگانه اتفاق افتاد. سه، چهار امتیاز جلو بودیم و می‌توانستیم شرایط را مدیریت کنیم. یک خطای ارنج بد و دو خطای حمله بدتر اتفاق افتاد. ژاپن کاملا کم خطا بود و از اشتباهات تیم ایران استفاده بهینه داشت. آنها در کار توپ‌گیری فوق‌العاده بودند اما در سرویس و حمله عالی نبودند. جلوی تیمی مثل ژاپن باید با تمام قدرت، کم اشتباه و با حوصله بازی کرد.

عطایی در پایان گفت: ژاپن خیلی خوب توپ‌گیری می‌کند و این نباید باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شود. مخصوصا در ست اول تمرکز بازیکنانم به هم خورد و نتوانستند در ادامه بازی را مدیریت کنند. قطعا در ادامه مسابقات تغییرات بیشتری در تیم ایران خواهید دید و البته لیگ ملت‌ها برای ما همچنان ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 12:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 18 خرداد در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها برابر لهستان صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *