بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماروتا: فینال با منچسترسیتی؟ در فوتبال همیشه تیمی که بیشتر پول خرج می کند، قهرمان نمی شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۳:۴۹

در حالی که شاگردان پپ گواردیولا در پی کسب سه گانه هستند، سیمونه اینزاگی با اینتر در این فصل سوپرجام ایتالیا و کوپا ایتالیا را کسب کرده و می خواهد رویای نراتزوری را محقق کند. جوزپه ماروتا در گفتگو با مدیاست گفت:

بیش از هر کس بابت این دستاوردها باید مربی را تحسین کنیم که با وجود انتقادات و فشارهایی که من هم شخصا به او وارد کردم، این فصل را واقعا به فصلی خارق العاده تبدیل کرد. 

ماروتا در مورد شانس اینتر مقابل منچسترسیتی گفت:

در فوتبال همیشه تیمی که بیشتر پول خرج می کند، قهرمان نمی شود. منچسترسیتی شایسته حضور در فینال بود و یک قدرت اقتصادی در ورزش است اما ما می خواهیم از سنگر خود دفاع کنیم و بنابراین من می گویم وقتی بوق های آنها به صدا در آمد، ما هم زنگ هایمان را به صدا در می آوریم. ورزش به همین دلیل فوق العاده است زیرا پیش بینی ها ممکن است وارونه شود. ما می دانیم شانس چه تیمی بیشتر است اما می خواهیم اثر مثبتی داشته باشیم و می دانیم که رویاها می توانند به واقعیت تبدیل شوند. 

احتمالا تصمیم مهم اینزاگی برای فینال بازی دادن به لوکاکو یا ژکو در نوک خط حمله خواهد بود اما آینده هر دو بازیکن در اینتر مبهم است:

قرارداد ژکو در حال اتمام است و لوکاکو به صورت قرضی در تیم ما بازی می کند و بازیکن ما نیست. ما خوشحال می شویم مذاکرات جدیدی با چلسی داشته باشیم اما در حال حاضر پیش بینی آن سخت است زیرا ما با باشگاه می نشینیم و برای فصل آینده برنامه ریزی می کنیم. هر دوی آنها بازیکنان حرفه ای و عالی هستند. 

اینتر در حال حاضر توان مالی خرید لوکاکو را ندارد اما مشتاق است تا یک فصل دیگر او را به طور قرضی در تیم داشته باشد و این قرارداد جدید می تواند با بند خرید دائمی باشد. در حال حاضر قرارداد لوکاکو فقط قرضی است. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *