بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاری سن ژرمن قصد داشت برای خرید اوگارته از چلسی و اسپورتینگ شکایت کند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۷

طرفداری | پاری سن ژرمن برای شکست دادن چلسی در رقابت برای خرید مانوئل اوگارته علاوه بر افزایش حقوق، به دنبال شکایت از این باشگاه نیز بود. 

به گزارش اتلتیک؛ مانوئل اوگارته در تست‌های پزشکی پاری سن ژرمن شرکت می‌کند اما انتقال ساده‌ای را نگذرانده است. در حالی که چلسی برای خرید هافبک اسپورتینگ در تلاش بود، روز یک‌شنبه روابط این باشگاه با پاری سن ژرمن به نقطه عجیبی رسید. همه‌چیز با گزارش روزنامه اکیپ شروع شد. اکیپ مدعی شد چلسی علاوه بر پرداخت بند آزادسازی اوگارته و هزینه‌های جانبی این انتقال، به دنبال خرید سهام اقلیت اسپورتینگ لیسبون نیز است. در روز یک‌شنبه، پاری سن ژرمن با تهیه پیش‌نویسی قانونی با باشگاه پرتغالی تماس گرفت. در نامه‌ای که توسط اتلتیک رویت شده، پاریسی‌ها معتقد بودند برای خرید اوگارته با اسپورتینگ و بازیکن به توافق رسیده‌اند اما اسپورتینگ به دلیل فروش سهام خود به چلسی با پیشنهاد این باشگاه برای مانوئل اوگارته موافقت کرده‌ است. منابع نزدیک به پاری سن ژرمن اذعان دارند این باشگاه متقاعد شده بود که اسپورتینگ به دلیل منافع باشگاه، اوگارته را به قبول پیشنهاد چلسی تشویق کرده است.

پاری سن ژرمن در نامه پیش‌نویس خود به به صورت تشریحی به حرکت غیرقانونی چلسی اشاره کرده بود. آن‌ها نوشته بودند مطابق قوانین یوفا یک تیم نمی‌تواند سهام باشگاه دیگری را وقتی احتمال رویارویی دو تیم در رقابت‌های اروپایی وجود دارد خریداری کند. پاریسی‌ها در ادامه نامه تهدیدآمیز خود به اسپورتینگ لیسبون هشدار داده بودند اگر به توافق خود با اوگارته پایبند نباشد طی 24 ساعت آینده اقدامات قانونی علیه این باشگاه و چلسی به کار خواهند گرفت.

چلسی به خبرنگاران بریتانیایی گفته است علت کنار کشیدن این باشگاه از معامله اوگارته ارتباطی به شایعات خرید سهام اسپورتینگ ندارد. در حقیقت چلسی با حقوق 3.4 میلیون یورویی با اوگارته به توافق رسیده بود اما پاری سن ژرمن حقوق پیشنهادی خود را تا 10 میلیون یورو بالا برد.  چلسی و اسپورتینگ لیسبون از اظهارنظر در مورد ادعاهای پاری سن ژرمن خودداری کردند اما منابع نزدیک به معامله معتقد هستند توافق و صحبتی مبنی بر خرید سهام اسپورتینگ توسط چلسی صورت نگرفته است. 

ناصر الخلیفی که به دلیل انتقال نیمار به افزایش تورم در بحث قیمت‌ بازیکنان متهم بوده، از سیاست‌های نقل و انتقالاتی چلسی حیرت‌زده است. چلسی هزینه انتقال بازیکنان را در اقساط بعضا 8 ساله پرداخت می‌کند تا از قوانین فیرپلی مالی رهایی یابد. برای مثال، چلسی هزینه 80 میلیون پوندی مودریک را طی هشت سال قرار است پرداخت کند و پیشنهاد آن‌ها برای مانوئل اوگارته نیز پرداخت 5 ساله بود. ناصر الخلیفی و یوفا در تلاش هستند با محدود کردن اقساط به حداکثر 5 سال، چلسی را متوقف کنند. با همه این تفاسیر روابط چلسی و پاری سن ژرمن بیش‌ از هر زمانی تیره و تار شده است.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *