بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سفر پرخرج بازیکنان تیم هالیوودی‌ها به لاس‌وگاس/ تمام هزینه‌ها با ۲ سلبریتی!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۹

داستان راکسام با وجود گذراندن فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در دسته پنجم فوتبال انگلیس، قلب هواداران فوتبال در سراسر جهان را تسخیر کرده است. ارتقای آنها بسیار مورد تشویق قرار گرفت و همه جا حرف از شاهکار بی‌نظیر دو هالیوودی در کمک به این تیم برای ارتقا به گوش می‌رسد. رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان باشگاه، برای تشویق بازیکنانشان آنها را به سفر لاس‌وگاس بردند و تمام هزینه‌ها را خودشان متقبل شدند.

در این سفر بن فاستر دروازه‌بان هم حضور داشت که در اواخر فصل از بازنشستگی خارج شد تا به تیم در صعود کمک کند. او نقش بزرگی در قهرمانی و ارتقاء آنها ایفا کرد و در اواخر پیروزی دراماتیک آنها مقابل ناتس کانتی در ماه آوریل، یک پنالتی حیاتی را مهار کرد. فاستر گفت: «من به سفر لاس وگاس رفتم و واقعا راب مک‌الهنی و رایان رینولدز کاری باورنکردنی برای ما انجام دادند که هرگز قبلا ندیده بودم. همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و همه هزینه‌ها پرداخت شده بود. باید بیش از ۵۰۰۰۰۰ پوند هزینه شده باشد. آنها حواسشان به همه چیز بود و سنگ تمام گذاشتند.»

این مطالب را هم بخوانید: زندگی شگفت‌انگیز رایان رینولدز؛ ستاره هالیوود که وارد فوتبال شد/ وقتی بلیک لایولی فکر نمی‌کرد همسرش باشگاه فوتبال بخرد! تصاویری که تصورش را هم نمی‌کردید در فوتبال ببینید/ جام قهرمانی در انگلیس بر فراز دستان ۲ بازیگر هالیوودی! حرکت عجیب بازیگر محبوب/ یادگاری از باشگاه به خانه می‌رود!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *