بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هندبال جام باشگاه‌های آسیا| دو چهره متفاوت نماینده ایران

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در نهایت برنده از زمین خارج شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، از ساعت 12 امروز شهید شاملی کازرون در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا مقابل تاشکند ازبکستان صف‌آرایی کرد و در نهایت توانست 39 بر 34 حریف خود را شکست دهد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که در نیمه نخست اثری از تیم سرزنده شاملی در زمین نبود و شاید خستگی دو مسابقه باعث شده بود بازیکنان نمایش خوبی از خود نشان ندهند، به طوری که نیمه نخست این بازی 18 بر 13 به سود تاشکند به پایان رسید.

ارنست بازیکن دو رگه تاشکند بهترین بازیکن نیمه نخست بود که بارها به صف مدافعان شاملی زد و توانست دروازه علی رحیمی را باز کند اما در نیمه دوم ورق برگشت. شاگردان مسعود ظهرابی با درس گرفتن از اشتباهات خود در نیمه نخست توانستند به بازی برگردند و در نهایت 39 بر 34 نتیجه نهایی را از آن خود کنند.

امیرعباس سلطانی از تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون عنوان برترین بازیکن این مسابقه را به خود اختصاص داد.

در دیگر دیدارهای امروز النجمه با جونیور چین، الکاظمه با عمان کلاب و الکویت با الدحیل بازی می‌کنند. سپاهان نیز امروز استراحت می‌کند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *