بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیوستن اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن به صف تیم‌های خواهان دوشان ولاهوویچ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۳:۵۳

طرفداری | دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی ممکن است به زودی یوونتوس را ترک کند. 

به گزارش کارلو لائودیزا، خبرنگار معتبر گاتزتا دلو اسپورت، پس از بایرن مونیخ و چلسی، باشگاه اتلتیکو مادرید هم خواهان جذب دوشان ولاهوویچ شده درحالی که پاری سن ژرمن نیز مدتهاست وضعیت او را زیرنظر دارد. باشگاه فرانسوی در تابستان 2023 یک مهاجم باکیفیت می‌خواهد و ولاهوویچ یکی از گزینه‌های آنها به حساب می‌آید. بنابراین با توجه به چنین رقابتی، ممکن است چهار تیم نام‌برده شده وارد مزایده شوند تا یوونتوس از این اتفاق سود ببرد. 

درحالی که بایرن مونیخ در راه جذب این مهاجم صربستانی جدی به نظر می‌رسد، چلسی و اتلتیکو مادرید نیز قبلا از طریق واسطه‌ها مذاکرات ابتدایی با یوونتوس را انجام داده‌اند و پیشنهاد معاوضه را مطرح کرده‌اند؛ به ویژه باشگاه اسپانیایی که تمایل دارد با گنجاندن آلوارو موراتا، رقم کمتری بپردازد. چلسی نیز آمادگی خود برای وارد کردن روملو لوکاکو به معامله را اعلام کرده اما رخ دادن چنین معاوضه‌ای با توجه به درگیری مهاجم بلژیکی با اولتراهای یووه در بازی این تیم مقابل اینتر (دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در تورین) بعید به نظر می‌رسد. طبیعتا این تازه مرحله ابتدایی مذاکرات است و گفتگوهای جدی تر در هفته‌های آینده انجام خواهد شد.  درخواست حداقل 80 میلیون یورویی یوونتوس برای فروش ولاهوویچ

یوونتوس در ژانویه 2022 ولاهوویچ را در معامله‌ای به ارزش 80 میلیون یورو (با احتساب پاداش) به خدمت گرفت. اگر این باشگاه ایتالیایی فصل بعد در رقابت های اروپایی حاضر نباشد، احتمالا مجبور به فروش مهاجم سابق فیورنتینا خواهد شد اما این معنی نمی‌دهد که بیانکونری او را به راحتی از دست خواهد داد. در واقع بانوی پیر در بدترین حالت می‌خواهد مبلغ پرداختی 17 ماه پیش خود را جمع آوری کند.

بایرن مونیخ برای جذب ولاهوویچ آمادگی پرداخت مبلغی نزدیک به رقم درخواستی یووه را دارد و این بازیکن 23 ساله نیز با توجه به جاه‌طلبی‌های باوارایی‌ها ممکن است از انتقال به آلمان استقبال کند. با توجه به اینکه ولاهوویچ هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته، اتلتیکو مادرید و چلسی هنوز تسلیم نشده‌اند و آماده‌اند با وارد شدن به مذاکرات جدی، پیشنهاد جدیدی (به ارزش بیش از 70 میلیون یورو) برای خرید او ارائه کنند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *