بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای مدیر باشگاه استقلال؛ دو استقلالی، دو خارجی، ساکت الهامی و محمد ربیعی گزینه های نهایی نیمکت آبی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۳

باشگاه استقلال تا برگزاری مجمع عمومی منتظر می ماند و سپس بلافاصله مذاکره با گزینه های سرمربیگری آغاز می شود.

به گزارش طرفداری، جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال قطعی شده و مدیران فعلی این باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و بعد از ناکامی استقلال در فینال جام حذفی پرونده این مربی پرتغالی را باید بسته شده دانست اما سرنوشت نیمکت استقلال چه می شود؟

امروز رسانه طرفداری و سایر رسانه ها به نقل از منابع آگاه نوشتند ساکت الهامی، سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام سه گزینه داخلی مدنظر استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم هستند اما دقایقی قبل یکی از مدیران باشگاه استقلال ادعا کرد لیست گزینه های هدایت مجموعه آبی 6 نفره است!

اگرچه در فضای مجازی شایعه شده احتمال دارد تیم جدیدی که بعد از مجمع 16 خرداد به استقلال می آیند، ریکاردو ساپینتو را حفظ کنند اما مدیر عالیرتبه باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار طرفداری ادعا کرد پرونده ساپینتو قطعا در استقلال بسته شده و این مربی پرتغالی هیچ شانسی برای ماندن در این تیم ندارد.

این مدیر به طرفداری گفت:

بخشی از اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را وزارت ورزش و جوانان تعیین می کند و حجت کریمی، مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال در هیات مدیره جدید باشگاه هم حضور خواهد داشت و به همین دلیل بعد از مجمع، رویکرد کلی استقلال تغییر نخواهد کرد. ریکاردو ساپینتو با افزایش 300 هزار دلاری درخواست مالی اش درهای ادامه مذاکره را بسته و متاسفانه برخی دلال ها هم از طریق کانال های هواداری به ما فشار می آورند که این 300 هزار دلار را بپردازیم و این مربی را حفظ کنیم تا احتمالا آنها به پورسانت خود برسند اما کار ساپینتو را باید تمام شده دانست.

این مدیر استقلال تاکید کرد:

تا جایی که من اطلاع دارم دو سرمربی خارجی مدنظر حجت کریمی بودند. ایشان به موازات سفری که به دبی داشت و با مدیر برنامه ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد مذاکره کرد، مذاکراتی هم با دو گزینه خارجی دیگر داشت. یکی از این دو مربی سابقه کار در استقلال را دارد و دیگری هم یکی از مربیان جوان فوتبال اروپا بود. اما حالا که دستورالعمل آمده تیم های ایرانی نباید با مربیان خارجی قرارداد ارزی و دلاری ببندند، بعید است مذاکره با مربیان خارجی ادامه پیدا کند، مگر آن که مجوزی از نهادهای بالاتر داده شود. در غیر این صورت سرمربی بعدی استقلال ایرانی است. شاید کنار این سرمربی ایرانی از یک مربی تمرین دهنده خارجی استفاده کنیم به هرحال راضی کردن یک مربی به قرارداد ریالی ساده تر از راضی کردن سرمربی مطرح خارجی به انجام این کار است.

 این مدیر در پاسخ به این سوال که آیا ساکت الهامی، مهدی رحمتی و جواد نکونام گزینه های استقلال هستند یا نه، گفت:

من هم نام این سه مربی استقلالی را شنیده ام. به هرحال رحمتی و نکونام کاپیتان و ستاره استقلال بوده اند و ساکت الهامی هم سابقه مربیگری در استقلال را دارد. بعد از مجمع، از این مربیان برنامه خواسته می شود البته غیر از این سه گزینه، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان هم با این که سابقه همکاری با استقلال را ندارد، در لیست گزینه های ماست. این که سرمربی استقلال حتما باید بازیکن یا مربی استقلال بوده باشد شرط درستی نیست. برای ما مهم برنامه ای است که سرمربی ارائه می کند و قابلیت های او در کسب نتیجه است. بازی کردن در استقلال و آشنایی به جو استقلال می تواند پوئن مثبتی باشد اما نه به اندازه برنامه یک سرمربی. با این همه ترجیح ما این است که منتظر پایان مجمع باشیم و بعد وارد پروسه انتخاب سرمربی جدید استقلال شویم. 

همچنین بخوانید:

سه سرمربی ایرانی گزینه های جانشینی ساپینتو در استقلال

 

بیشتر بخوانید:

پایان کار ساپینتو و استقلال؛ مدیرعامل را به رختکن راه نداد، 300 هزار دلار هم اضافه خواست! 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *