بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: منچستریونایتد پیشرفت کرده است؛ با تمامی توان برای قهرمانی خواهیم جنگید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۷

آخرین کنفرانس خبری اریک تن هاخ در کارینگتون برگزار شد.

طرفداری | منچستریونایتد در فینال اف‌ای کاپ علاوه بر فرصت کسب دومین جام فصل، می‌تواند مانع از کسب سه‌گانه منچسترسیتی شود. آخرین وضعیت شیاطین سرخ را از زبان اریک تن هاخ با هم می‌خوانیم.

آخرین وضعیت آنتونی؟ 

بعید است به بازی برسد. شانس بسیار کمی دارد. وضعیت او بهتر نشده اما همچنان فرصتی هر چند اندک دارد.

 آنتونی مارسیال به بازی نمی‌رسد. غیبت او تاثیری رو تیم خواهد داشت؟

طی چند ماه اخیر همیشه در مورد بازیکنان غایب پرسیدید و همیشه جواب مشخصی به شما داده‌ام. بازیکنان حاضر و آماده برای ما اهمیت دارند و با آن‌ها بارها موفق شده‌ایم. بنابراین ما اسکواد خوبی داریم و از این اسکواد، تیم خوبی روانه بازی خواهیم کرد.

 نظر تن هاخ در مورد پیشرفت منچستریونایتد با رسیدن به فینال:

البته که بازی مقابل منچسترسیتی یک آزمون برای ما است اما نمی‌توانید صرفا با یک بازی در مورد ما نتیجه‌گیری کنید. من نتیجه‌گیری و برآیند خودم را دارم. با این وجود، دیدار فردا آزمون خوبی برای ما است. به دنبال بردن جام هستیم نه متوقف کردن منچسترسیتی. فرصت خوبی برای قهرمانی داریم. حضور در فینال اف‌ای کاپ و بازی مقابل تیم قدرتمندی مثل منچسترسیتی عالی است. ما شایسته فرصت حضور در فینال بودیم. پیشرفت خوبی کردیم و به فینال این جام رسیدیم.

 در مورد فینال‌ها:

در هلند در فینال‌های زیادی به عنوان بازیکن و مربی حضور داشتم و همیشه تجربه فوق‌العاده‌ای بود. ما در هلند ورزشگاه دکویپ (ورزشگاهی که میزبان فینال‌های داخلی است) را داریم که مکان خاصی برای ماست. با این حال، ومبلی احتمالا بهترین ورزشگاه دنیا است و حضور در آن در چارچوب یک فینال واقعا هیجان‌انگیز است.

 در مورد منچسترسیتی:

آن‌ها کار خودشان را به بهترین نحو انجام می‌دهند. فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کنند و شایسته تحسین هستند. البته که وضعیت حریفانمان را زیر نظر دارم و آن‌ها را ارزیابی می‌کنم اما گاهی باید به خودمان نگاه کنیم. باید ببینیم کجا قرار داریم و  از آن به بعد باید به دنبال پیشرفت باشید. فکر می‌کنم که در سال گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و اکنون در تابستان باید به اهداف کوتاه مدت خودت دست یابیم. با این حال اهداف بلندمدت ما همان اهداف همیشگی هستند. همان‌طور که پارسال گفتم ما به دنبال بازسازی منچستریونایتد هستم اما برای این امر نیاز به یک مسیر مشخص داریم.

 چه چیزی در انتظار منچستریونایتد خواهد بود؟

وقتی به جایگاه اولیه تیم نگاه می‌کنید و می‌بینید که از کجا به این‌جا رسیده‌ایم، پیشرفت تیم مشخص است. ما در لیگ سوم شدیم، لیگ کاپ را بردیم و اکنون در فینال جام حذفی قرار داریم. می‌توانیم بابت فصلی که گذراندیم راضی باشیم اما پس از تابستان دوباره از صفر شروع خواهیم کرد.

 در مورد فصل 2022/23: 

همیشه بعد از چند روز وضعیت آرام می‌شود و راهی تابستان می‌شوید. فکر می‌کنم که فصل خوبی را گذراندیم و البته که می‌توانیم با قهرمانی در فینال فردا آن را به فصل بهتری تبدیل کنیم.

 آخرین بازی وخهورست برای منچستریونایتد؟

در حال حاضر در مورد سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت نمی‌کنم. به دنبال پیروزی هستیم و تمامی توان خود را به کار خواهیم گرفت. ووت از زمانی که او را خریداری کردیم بازی‌های بسیار خوبی انجام داد و به تیم کمک زیادی کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *