بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مردم به من لطف دارند/ بیشتر چهره‌های مهم پرسپولیسی‌اند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۴۵

چند سال قبل و در اواخر فروردین سال ۱۳۹۲ علی دایی هدایت تیم راه آهن را بر عهده داشت و نتایج خوبی هم با این تیم گرفته بود اما اخبار مختلفی از وی به گوش می‌رسید و شایعه شده بود که قصد شرکت در انتخابات شورای شهر را دارد. با این حال او در نظرسنجی برنامه نود، بهترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران به انتخاب مردم شد. دایی در این خصوص اظهار داشت: واقعا باید مردم خوب کشورمان که همیشه به من لطف داشته و حمایت کرده‌اند تشکر کنم. در این نظرسنجی نام بازیکنان بزرگی وجود داشت که مردم لطف کردند و به من رای دادند.

وی افزود: عابدزاده، عزیزی، کریم باقری و مهدوی‌کیا از بهترین و بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران هستند و برای من افتخار بزرگی است که کنار آن‌ها بازی کردم.

دایی درباره این‌که نفرات این نظرسنجی همه پرسپولیسی بودند، خاطر نشان کرد: این نشان می‌دهد پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران داده است. البته استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و بازیکنان مطرح داشته ولی معمولا بیشتر بازیکنانی که در ایران و تیم ملی چهره شده‌اند، پرسپولیسی بوده‌اند.

آقای گل تیم ملی کشورمان در خصوص شایعه حضورش در انتخابات شورای شهر نیز توضیح داد: من همیشه یک آدم مستقل بوده‌ام و هیچ‌وقت دوست ندارم خودم را وارد سیاست کنم. واقعا برای آن‌هایی که این شایعه را مطرح کرده‌اند یا به آن دامن زدند متاسفم. من همان‌طور که قبلا گفتم به وصیت پدر مرحومم با جان و دل عمل می‌کنم و اصلا وارد سیاست نمی‌شوم. مطمئن باشید تا موقعی که زنده هستم من را در حوزه سیاست نمی‌بینید.

مصاحبه علی دایی در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۲ در خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مردم به من لطف دارند/ بیشتر چهره‌های مهم پرسپولیسی‌اند

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *