بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امید عالیشاه باز هم گل، باز هم لخت، باز هم کارت!/ رکوردشکنی کاپیتان شیرین تر شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۹

امید عالیشاه که برای شکستن رکورد شکست ناپذیری احمدرضا عابدزاده در دربی های سرخابی تنها به یک برد دیگر نیاز داشت این برد را خودش برای سرخ ها رقم زد

به گزارش طرفداری، وقتی پرسپولیس در دری برگشت لیگ بیست و دوم استقلال را برد ولی یحیی گل محمدی حاضر نشد امید عالیشاه را حتی در آخرین دقیقه به زمین بفرستد، خیلی ها از گل محمدی انتقاد کردند که چرا این شانس را به کاپیتان تیمش نداد که رکورد شکست ناپدیری احمدرضا عابدزاده را بشکند.

احمدرضا عابدزاده که 13 بازی شکست ناپذیر با پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی سرخابی داشت، از امشب یک رقیب کنار خود دارد. امید عالیشاه هم حالا 13 بازی بدون شکست را در دربی های سرخابی تجربه کرده است. با این تفاوت که امید عالیشاه در هر 13 بازی پیراهن پرسپولیس را به تن داشته و احمدرضا عابدزاده در یکی از آن 13 بازی، به دلیل نیمه تمام ماندن دیدار، با باخت انضباطی مواجه شده بود.

با این حساب رکورد شکست ناپذیری دربی های پایتخت به امید عالیشاه تعلق می گیرد. 

جالب اینجاست که امید عالیشاه این بار هم درست مثل نوبت قبلی که به استقلال گل زد، بعد از زدن گل پیراهن درآورد و کارت زرد گرفت.

در دربی 80 هم امید عالیشاه دروازه استقلال را گشود و پس از گلزنی پیراهن را از تن خارج کرد تا داور بازی بلافاصله به او کارت زد نشان دهد. البته با این تفاوت که دفعه قبل عالیشاه یک کارت زرد دیگر هم داشت و با جریمه به خاطر لخت شدن، کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید.

عکس العمل های محمود خوردبین در آن بازی هنوز در ذهن اهالی فوتبال باقی مانده است.

امشب امید عالیشاه بعد از آن که از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد از فرط خوشحالی پیراهن خود را درآورد و نیم دور در ورزشگاه چرخید تا ترک عادت نکرده باشد. با این گل پرسپولیس فینال جام حذفی را برد تا رکوردشکنی امید عالیشاه شیرین تر شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *