بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایوان پریشیچ خواهان بازگشت به اینتر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۷

برخی از گزارشات خبری این ادعا را دارند که ایوان پریشیچ، وینگر تاتنهام می‌خواهد پس از یک فصل ناامیدکننده در شمال لندن، مجددا به اینتر برگردد.

طرفداری | بازیکن ملی‌پوش کروات یک سال پیش به عنوان بازیکن آزاد به تاتنهامِ آنتونیو کونته پیوست، اما فصل او با اسپرز بسیار ناامیدکننده بود و این وینگر شاخص تنها یک گل در 44 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. روزنامه توتو اسپورت در صفحۀ 17 خود و همچنین وبسایت calciomercato ادعا می‌کنند که این وینگر 34 سالۀ تیم ملی فوتبال کرواسی می‌خواهد به اینتر برگردد اما دستمزد سالانۀ شش میلیون یورویی او کار را برای حضور مجدد پریشیچ در اینتر سخت کرده است.

اینتر همچنین بازیکنانی چون فدریکو دی مارکو و رابین گوزنس را در سمت چپ خود می‌بیند و تنها در صورت جدایی بازیکن آلمانی‌اش، پریشیچ ممکن است فرصت بازی مجدد برای اینتر را داشته باشد. وبسایت Calciomercato، مدعی است که پریشیچ از پیوستنش به تاتنهام پشیمان است و پیش از این درباره بازگشت احتمالی‌اش به اینتر با ماروتا صحبت کرده است.

ایوان پریشیچ در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان در سن سیرو حضور داشت و همچنین در فینال استانبول هم حاضر خواهد بود تا بازیِ هم‌تیمی‌های سابق خود را در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی تماشا کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *