بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ولاهوویچ نزدیک به پیوستن به بایرن مونیخ / تلگراف صربستان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۹

طرفداری | رسانه صربستان خبر می دهد دوشان ولاهوویچ به پیوستن به بایرن مونیخ نزدیک است.

به گزارش تلگراف صربستان، دوشان ولاهوویچ در فصل جاری فصل بدی با یوونتوس داشت که در حد و اندازه های نامش ظاهر نشد. ولاهوویچ فقط توانست 10 گل در سری آ به ثمر برساند و تنها دو پاس گل ثبت کرد. آمار ا در لیگ قهرمانان اروپا یک گل بود و سه گل هم در لیگ اروپا به ثمر رساند.

ولاهوویچ در برهه های زیادی از فصل یا مصدوم بود یا از سوی سرمربی الگری روی نیمکت قرار داده شد زیرا به نظر می رسد سرمربی ایتالیایی به او آن قدر که شایسته اوست به او اعتقاد ندارد. آن چه آشکار است، اختلاف ولاهوویچ با الگری در فلسفه بازی تیم است اما اتفاقاتی که این فصل در مورد کسر امتیاز و استعفای هیئت مدیره برای یوونتوس افتاد هم در این نارضایتی دخیل است. عدم حضور یوونتوس در لیگ قهرمانان فصل آینده باعث شده است تا ستاره صرب به فکر خروج و تجربه محیط جدیدی باشد.

توماس توخل شخصا با ولاهوویچ صحبت داشته و به اطلاع او رسانده که به شدت خواهان حضورش در بایرن مونیخ است و او را جانشین روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ می داند که این علاقه باعث خشنودی ولاهوویچ شده است. یوونتوس و بایرن مونیخ در حال مذاکره هستند اما آن طور که از شواهد و قرائن بر می آید این است که دوشان ولاهوویچ در تابستان به بایرن مونیخ خواهد پیوست. گزارش شده که پیشنهاد اول بایرن مونیخ برای ولاهوویچ 50 میلیون یورو بوده که رد شده اما مذاکرات ادامه پیدا کرده است.

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *