بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان قرارداد ۲ دروازه‌بان تراکتور/ مرادیان دنبال بازگشت به روزهای خوب

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تراکتور فصل بیست‌ودوم لیگ برتر را با 52 امتیاز در رده چهارم جدول به پایان رساند. بعد از چند فصل که امنیت کاری سرمربی پرشورها کم بود این بار پاکو خمس توانست اعتماد مدیران و هواداران تراکتور را به خوبی جلب کند. طبیعتاً مربی اسپانیایی قصد دارد که تیم خود را تقویت کند و هر بار گمانه‌زنی‌ها درباره لیست ورودی و خروجی این تیم شنیده می‌شود. 

با این حال آنچه که در این باره مشخص و روشن است قرارداد همکاری محمدرضا اخباری و احسان مرادیان  دو دروازه‌بان فعلی تراکتور به پایان رسیده است. قطعاً کیفیت عملکرد دروازه‌بان برای تیمی مانند تراکتور که فصل آینده قصد دارد برای رده‌های بالای جدول بجنگد، تأثیر زیادی دارد.آریا‌کیا: عادت ندارم مثل بعضی‌ها زیاد با مربی صحبت کنم/ قراردادم تمام شد و از تراکتور جدا شدم

اگر چه پیش از این تصور می‌شد مرادیان به دلیل انتقالش در نیم‌فصل مدت قرارداد بیشتری با تیم تبریزی داشته باشد، اما قرارداد وی تا پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر بوده است. با توجه به اینکه هنوز تکلیف بسیاری از تیم‌های لیگ برتری روشن نیست فعلاً صحبت درباره آینده این دو دروازه‌بان زود است. قطعاً مرادیان قصد دارد همانند دوران فولاد فرصت بازی بیشتری داشته باشد و در انتخاب تیم جدید خود به این معیار بیشتر توجه می‌کند.

این دروازه‌بان به دلیل اختلاف سلیقه با نکونام در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر یک نیم‌فصل نیکمت‌نشین بود و فصل گذشته  برای کسب فرصت بیشتر برای بازی به صنعت نفت آبادان رفت و در نیم‌فصل راهی تراکتور شد.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *