بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یحیی توره: وقتی به منچستریونایتد ۶ گل زدیم، صورت فرگوسن قرمز شده بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۷

سیتیزن‌ها بعد از آن به افتخارات زیادی رسیدند، اما آن بازی دروازه‌ای برای ورود آن‌ها به جمع بزرگان بود.

طرفداری | سال ۲۰۱۱ بود که منچسترسیتی در حال رشد، برای تقابل با رقیب دیرینه به الدترافورد رفت. منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود اما در آن روز، تیم روبرتو مانچینی که رویاهای بزرگی در سر داشت، ترسی از عظمت همسایه نشان نداد. بالوتلی و آگوئرو جشن سیتیزن‌ها را شروع کردند و در حالی که گل فلچر امید را به تیم فرگی برگردانده بود، ژکو و داوید سیلوا در میان مدافعان سر در گم تیم قرمزپوش، ضربات محکمی به اعتبار منچستریونایتد و فرگوسن وارد کردند.

یحیی توره که از ستارگان درخشان آن نسل منچسترسیتی بود، خاطرات به یاد ماندنی از دربی ۶-۱ معروف در ذهن دارد. به گزارش دیلی میل، توره در مصاحبه اخیرش، شرایط آن دربی را این‌گونه توضیح می‌دهد:

می‌توانستید دوربین را روی صورت سر الکس فرگوسن ببینید که قرمز شده بود. او چیزی به زبان نمی‌آورد اما می‌شد از چشمانش خواند که با خود می‌گوید: اوه!

 باورنکردنی بود. آن دیدار مثل یک سیلی به صورت هواداران منچستریونایتد بود. در استادیوم خودشان که نمادین‌ترین ورزشگاه جهان محسوب می‌شد، در حضور بهترین سرمربی جهان که یک تیم بزرگ ساخته بود، با نتیجه ۶-۱ آن‌ها را تحقیر کردیم. چه چیزی بهتر از این وجود دارد؟

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *