بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب احتمالی استقلال در دربی: معضل بزرگ جانشین ستاره عایب

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۰۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت تا دیدار مرحله فینال جام حذفی را برابر رقیب سنتی خود برگزار کند. این بازی به واسطه رقابت سنتی دو تیم حساسیت های خاص خودش را دارد و با توجه به اینکه در پایان تیم برنده جام قهرمانی حذفی را بالای سر می‌برد اهمیت مضاعفی یافته است.

در این بازی استقلال مثل همیشه کاپیتان شماره یک خودش حسین حسینی را درون دروازه دارد. حسینی در هر دو دربی گذشته که در لیگ برتر برگزار شد عملکرد غیر قابل قبولی داشت ولی حالا قصد دارد با استفاده از تجربه بالای خودش به نوعی اعاده حیثیت کند و با یک کلین شیت در این بازی به تیمش در مسیر قهرمانی کمک کند.

در خط دفاع استقلال کمی با چالش مواجه شده است. سیلوای بلند قامت برزیلی به عنوان ستون محکم خط دفاعی آبی پوشان حضور ثابتی دارد و در کنارش ساپینتو مجبور است محمدحسین مرادمند که اخیراً برای استقلال خوب گلزنی می‌کند را به بازی بگیرد چرا که دیگر گزینه او یعنی عارف غلامی دچار مصدومیت شده است و سرمربی پرتغالی احتمالاً در استفاده از وی چشم پوشی کند، هرچند که در نهایت به فهرست 18 نفره تیم رسید.

در سمت راست هم کوین یامگا به دلیل مصدومیت غایب است و استقلال به ناچار از صالح حردانی در این پست استفاده خواهد کرد. حردانی در دربی اخیر با اشتباه فاحش خود مقصر اصلی تک گل خورده آبی ها در بازی حساس شش امتیازی بود که نقش کلیدی در از دست رفتن قهرمانی آبی ها داشت. در سمت چپ هم همچنان جعفر سلمانی به ابوالفضل جلالی ترجیح داده می‌شود.

در سیستم مورد علاقه ساپینتو، روزبه چشمی به عنوان هافبک دفاعی ایفای نقش خواهد کرد. این هافبک ملی پوش که از ستاره‌های استقلال در این فصل بوده برای از کار انداختن سروش رفیعی که طراح حملات پرسپولیس است ماموریت سخت و سنگینی دارد. کمی جلوتر شاهد حضور زوج موفق رضاوند و مهری هستیم که رفته رفته هماهنگی بالایی پیدا کردند و شناخت خوبی از فوتبال یکدیگر دارند و استقلال را در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف کمک می‌کنند.

زوج بوشهری استقلال در پست وینگر بازی خواهند کرد. مهدی قایدی در سمت چپ میدان بازی خواهد کرد تا شانس خودش را بار دیگر برای گلزنی به پرسپولیس امتحان کند و محمد محبی هم در سمت چپ میدان ایفای نقش خواهد کرد و این دو نفر به ارسلان مطهری در نوک حمله کمک می‌کنند تا شاید بتواند پنجمین گل خودش در دربی را وارد دروازه پرسپولیس کند.

ترکیب احتمالی استقلا در دربی:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *