بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آندری لونین به دنبال ترک رئال مادرید در پایان فصل

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۵

طرفداری | قرارداد آندری لونین، دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید، در سال 2024 به پایان می‌رسد و با وجودی که او هنوز یک سال دیگر با لوس بلانکوس قرارداد دارد اما به دنبال ترک این باشگاه مادریدی است. به گزارش مارکا، لونین می‌خواهد به تیمی برود که بتواند بازی کند و شانس حضور در لیست تیم ملی اوکراین در یورو 2024 را به دست بیاورد. با قوت گرفتن احتمال رفتن لونین از رئال مادرید، مدیران ورزشی این تیم نیز برای یافتن جایگزین او به تکاپو افتاده‌‌اند.

اگرچه رئال مادرید در تابستان گذشته هم خودش را برای جدایی احتمالی لونین آماده کرده بود و با گزینه‌هایی نظیر اوسپینا و اسلونینا که در حال حاضر در چلسی حضور دارد، مذاکره کرده بود اما در نهایت این گلر اوکراینی ماندنی شد چرا که فرزندش تازه متولد شده بود و نمی‌خواست مادرید را ترک کند. اکنون با توجه به اخباری مبنی بر ترک رئال از سوی لونین، اولین نامی که برای جانشینی او مطرح شده، داوید سوریا از ختافه است که قراردادش نیز با این تیم در انتهای فصل به پایان می‌رسد. سوریا در آکادمی رئال مادرید رشد کرده و فصل خوبی را با ختافه پشت سرگذاشته است.

آندری لونین در طول مسابقات این فصل لالیگا در غیاب تیبو کورتوآ، در هفت بازی در چارچوب دروازۀ رئال مادرید ایستاده که هفت گل نیز در این مسابقات دریافت کرده که چهار گل آن در دیدار با ژیرونا وارد دروازۀ او شده است.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *