بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورینیو: به سویا احترام می گذارم اما تاریخ آن ها قرار نیست در بازی فردا تعیین کننده باشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۸

آقای خاص به دنبال کسب دومین قهرمانی متوالی رم در مسابقات اروپایی است.

طرفداری | فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰، دو تیم آاس رم و سویا در چارچوب دیدار نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه پوشکاش آرنا مجارستان به مصاف یکدیگر می روند. ژوزه مورینیو سرمربی جالوروسی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حاضر شد که شرح صحبت‌های او را به نقل از فوتبال ایتالیا می خوانید: بازی در فینال:

سفر طولانی‌ای را پشت سر گذاشتیم، ما از ابتدا در این تورنمنت حضور داشتیم اما سویا از طریق لیگ اروپا آمده بود. ما برای حضور در فینال 14 بازی انجام دادیم و بدون شک شایسته حضور در این مرحله هستیم. سابقه درخشان سویا در لیگ اروپا: 

تاریخ قرار نیست به زمین بیاید و بازی کند، طرز تفکر حریف نسبت به ما متفاوت است، آن ها فکر می کنند چون تاریخ درخشانی در این تورنمنت دارند، شانسشان در فینال بیشتر است و شایسته حضور در فینالند. من به تاریخ سویا احترام می گذارم اما ما هم با شایستگی تمام به فینال رسیدیم و شانس خوبی هم داریم.

برای آنها بازی در فینال لیگ اروپا اتفاقی طبیعی است اما برای ما خارق العاده است. برای طرفداران سویا، بازی در فینال اروپا مانند بازی در لیگ اسپانیا است اما برای ما یک اتفاقی تاریخی است.  آینده مورینیو در رم: 

 این سوال را باید از میدیلیبار بپرسیم زیرا او قرارداد ندارد. من با دو کاپیتان تیم صحبت کردم و آنها از من سؤالی مشابه سؤال شما پرسیدند. من به آنها به طور شفاف پاسخ دادم، آن‌ها می دانند که می خواهم چه تصمیمی بگیرم. در حال حاضر با باشگاه‌های دیگر هیچ تماسی ندارم و تنها به بازی فردا فکر می کنم. مقایسه رم و سویا: 

 بودجه سویا با رم قابل مقایسه نیست. ما بازیکنانی در ترکیبمان داریم که پارسال در تیم ب بازی می کردند. من سابقه بیشتری نسبت به مندیلیبار که هم نسل من است، در بازی‌های اروپایی دارم، ما در یک سطح هستیم،  بازیکنان نیز همینطور با این تفاوت که بازیکنان سویا تجربه بیشتری دارند، اما بازیکنان من هم دو سال است که در کنار هم بازی می کنند. تفاوت رویکرد تاتنهام و رم پیش از فینال: 

رم به من این فرصت را داد تا تیم را در فینال هدایت کنم اما تاتنهام نه. آمادگی پائولو دیبالا: 

او فردا 20 تا 30 دقیقه بازی خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *