بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده اقدام عجیب ساپینتو علیه ستاره پرسپولیس/ سرمربی پرتغالی استقلالی‌ها را تحریک کرد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۳

کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع فینال جام حذفی و تقابل فوق العاده حساس پرسپولیس و استقلال مانده و استرس بین هواداران دو تیم به اوج خودش رسیده است. کنفرانس خبری مربیان دو تیم درحالی امروز برگزار شد که سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌های خود قبل از دربی حرف‌های عجیبی در مورد علیرضا بیرانوند به زبان آورد که ممکن است در روز مسابقه حواشی مختلفی را برای این گلر ملی پوش ایجاد کند.

ساپینتو در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که در مورد شادی جنجالی بیرانوند بعد از پایان دربی قبلی پرسیده بود، ضمن تعریف از علیرضا گفت: من رابطه خوبی با بیرانوند دارم و می‌دانم او گلر بسیار خوبی است. برای او احترام قائلم ولی امکان ندارد که من، بازیکنانم و هواداران استقلال کاری که او بعد از بازی قبلی انجام داد را فراموش کنیم. این صحبت‌ها درحالی از سوی ساپینتو مطرح شد که پرسپولیسی‌ها معتقدند سرمربی استقلال با این حرف‌ها قصد تحریک کردن بازیکنان و هواداران استقلال را داشته و با این کار می‌خواهد تمرکز بیرانوند را برهم بزند.

سرمربی پرتغالی خیلی خوب می‌داند که بیرانوند چه مهره با ارزشی برای پرسپولیس است و هروقت او به لحاظ روحی سرحال باشد،گل زدن به بیرانوند کار بسیار سختی خواهد شد. از همین رو سعی کرد با این صحبت‌ها تمرکز بیرانوند را تا حدودی به هم بزند و البته هواداران استقلال را علیه او تحریک کند.

به احتمال زیاد فردا، قبل و در حین بازی شاهد شعارهای هواداران استقلال علیه بیرانوند شاهد خواهیم بود. بیرانوند البته گلر میدان دیده و بسیار با تجربه ای است و حال باید دید شعارهای هواداران استقلال در بازی فردا در روحیه فوق ستاره قرمزها تاثیرگذار خواهد بود یا بیرانوند مطابق بازی‌های قبلی ستاره تیمش در این بازی بسیار مهم می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *