بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم تهران به جای یاشاردوغو به ارمنستان می‌رود/ بیابانی، آذرپیرا و طاهری در جام سرکیسیان

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۹
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این حضور در جام یاشاردوغو از سوی فدراسیون کشتی به هیئت کشتی تهران موکول شده بود.

این هیئت نیز منتظر اتمام جام تختی بود تا مشخص شود کدام کشتی‌گیران این استان مجوز حضور در تیم ملی را به دست می‌آوردند تا پس از آن تیم اعزامی به این جام را معرفی کند.

در پایان جام تختی در ارومیه، اعلام شد که تیم تهران به جای جام یاشاردوغو، در جام سرکیسیان ارمنستان شرکت خواهد کرد. این رقابت‌ها دهه سوم خرداد ماه در ایروان به انجام خواهد رسید و کشتی تهران با سرمربیگری علیرضا رضایی و با استفاده از سرمایه‌هایش در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.تصادف و سرماخوردگی؛ سوغاتی 4 کشتی‌گیر مدعی استان لرستان پیش از جام تختی
 

 

محمدرضا اسدی در 57 کیلو، علی قلی‌زادگان در 61 کیلو، پیمان بیابانی در 65 کیلو، امیرحسین حسینی در 74 کیلو، حمیدرضا علی‌بخشی و بهنام سرابی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امین طاهری، سالار حبیبی و حسین نوری در 125 کیلوگرم کشتی‌گیران اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

مصطفی حسین‌خانی، اصغر اردوخانی و مسلم درختی به عنوان مربی و ناصر ملکی به عنوان سرپرست و احمد تاجیک به عنوان داور در این رقابت‌ها تیم تهران را همراهی خواهند کرد.

بیابانی، آذرپیرا و طاهری از جمله شانس‌های کشتی تهران برای فینالیست شدن در جام تختی بودند که بیابانی از دور رقابت‌ها حذف شد، آذرپیرا با قبول شکست مقابل مجتبی گلیج نفر دوم 97 کیلوگرم شد و امین طاهری هم عنوان سومی را از آن خود کرد، بنابراین هیچ کدام از این سه نفر ملی‌پوش کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2023 نخواهند بود.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *