بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بنزما در مسیر جدایی از رئال مادرید/ کریم به الاتحاد عربستان فکر می‌کند!

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما که اخیراً برای چهارمین سال متوالی به عنوان بهترین فوتبالیست فرانسوی شاغل در خارج از این کشور معرفی شد، آینده حرفه‌ای‌اش در رئال مادرید همچنان در هاله‌ای از ابهام است. نشریه اسپانیایی «مارکا» شب گذشته (دوشنبه) خبر داد؛ بنزما به ترک رئال مادرید نزدیکتر از ماندن در این تیم است اما او هنوز تصمیم نهایی در خصوص آینده حرفه‌‌ای‌اش را نگرفته است.

شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا نیز گزارش داد؛ اگر بنزما در تابستان پیش‌ رو اقدام به ترک رئال مادرید کند، مدیران این باشگاه اسپانیایی اقدام به جذب هری کین از تاتنهام خواهند کرد. طبق این گزارش؛ در صورتی که بنزما از رئال جدا شود، مدیران باشگاه یک مهاجم برجسته جذب خواهند کرد و کارلو آنچلوتی خواهان به خدمت گرفتن هری کین است.

 فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ برای اینکه وضعیت بنزما را بهتر درک کنید، توجه داشته باشید که تونی کروس قرارداد جدیدی را امضا کرد، مودریچ منتظر تماس باشگاه برای تمدید رسمی قراردادش است اما در مورد بنزما باشگاه می‌خواهد هر چه سریع‌تر قرارداد او را تمدید کند اما هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. باشگاه رئال مادرید پیش از این با این مهاجم فرانسوی به توافق شفاهی برای تمدید قراردادش رسیده بود اما هنوز قراردادی امضا نشده؛ این در حالی است که باشگاه‌های عربستانی در تلاش برای وسوسه کردن او هستند.تاتنهام، هری کین را به رئال مادرید پیشنهاد داد

شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا هم مدعی شد؛ تحرکات بنزما پس از شکست رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا عجیب بوده و این بازیکن به مدیران باشگاه اطلاع نداده که می‌خواهد در جمع کهکشانی‌ها بماند یا خیر. طبق این گزارش؛ کریم بنزما ممکن است در رئال مادرید نماند و پیشنهادی از عربستان را بپذیرد.

طبق ادعای رسانه اسپانیایی «رلوو»؛ این خبر که کریم بنزما واقعاً به پیشنهاد عربستان سعودی فکر می‌کند، صحت دارد. گفته می‌شود برنده توپ طلا در سال 2022 از باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهادی وسوسه‌انگیز دریافت کرده است.

بنزما که از سال 2009 در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تاکنون در 647 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و آمار 353 گل زده و 165 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. او پس از کریستیانو رونالدو (با 450 گل زده) دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *