بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی و روزهای تلخ پسا مطهری

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۵۳

نساجی مازندران این فصل شرایط عجیبی داشت. آنها که سال گذشته با قهرمانی در جام حذفی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند، در تلاش بودند برای فصل بیست و دوم لیگ برتر تیمی نسبتاً قدرتمند راهی مسابقات کنند تا بتوانند در آسیا هم خودی نشان دهند. قرمزپوشان قائمشهری با سرمربیگری حمید مطهری کار را شروع کردند. مطهری اگرچه سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت اما در کنار مربیانی مثل یحیی گل‌محمدی توانست عناوین خوبی مثل قهرمانی کسب کند. نساجی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد اما در ادامه و زمانی که شناخت بیشتر شد، قرمزپوشان قائمشهری متحول شدند و هر روز بهتر از قبل کار می‌کردند. به صورتی که نیم‌فصل را با جایگاه پنجمی به پایان بردند.

با این شرایط، به نظر می‌رسید باشگاه حمایتش را بیشتر خواهد کرد تا در نیم‌فصل دوم هم این روند صعودی ادامه پیدا کند اما بازیکنان موردنظر حمید مطهری به‌دلیل بالا بودن قیمت‌هایشان جذب نشدند. بعد از آن هم یک‌سری حواشی، تیم را به هم ریخت که یکی از آنها اعتراض سرمربی نساجی به داوری‌ها و زمین خوردن‌های بازیکنان مس کرمان در بازی‌شان بود که استعفای مطهری را به‌دنبال داشت. البته ظاهراً استعفای مطهری به خاطر اعتراض شدید هواداران مازندرانی بود که مدتی در فضای مجازی و ورزشگاه علیه او شعار سر می‌دادند که در نهایت باشگاه با آن موافقت نکرد.

بعد از آن هم اعتراض اکبر صادقی به نیمکت‌نشینی باعث شد حاشیه جدید برای تیم به وجود بیاید که حمید مطهری حتی واسطه شدن بازیکنان دیگر را قبول نکرد و او را کنار گذاشت. در نیم‌فصل دوم هر چقدر بازی‌ها جلوتر می‌رفت شرایط نساجی بدتر می‌شد. چون هیچ خبری از برد نبود که نبود. این اتفاق باعث نگرانی و عصبانیت هواداران نساجی شد که شعارهای آنها، در نهایت تغییر در کادرفنی را رقم زد. باشگاه با حمید مطهری به توافق رسید که همکاری‌شان را به پایان ببرند.

از این اتفاق چند ساعتی نگذشت که خبر رسید کارلوس هرناندز هدایت نساجی را به عهده گرفت. با توجه به اینکه نساجی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به حساب می‌آید، به نظر می‌رسید سرمربی جدید بتواند روزهای بهتری برای تیم رقم بزند اما کارلوس هرناندز نه تنها سرمربی باتجربه‌ای نیست بلکه حتی از تیم پایه‌های الهلال و العربی هم اخراج شده بود که بعد از ۶ ماه بدون تیم ماندن، به ایران آمد. با وجود این، مازندرانی‌ها سعی کردند منفی به این مسأله نگاه نکنند و به حمایت از سرمربی اسپانیایی بپردازند تا نتایج خوبی رقم بخورد. بازیکنان هم با انگیزه کار را دنبال می‌کردند اما نتایج اصلاً خوب نبود.

نساجی نه تنها از پرسپولیس و استقلال جمعاً ۹ گل خورد، بلکه از صنعت‌نفت آبادان که تیم پایین جدولی بود، ۴ گل دریافت کرد که نگرانی‌های زیادی به وجود آورد. حالا نساجی‌چی‌ها مانده‌اند با این سرمربی و شرایط چه باید کرد. از یک طرف می‌دانند با کارلوس هرناندز که هیچ تجربه‌ای ندارد و در لیگ ایران نتوانست موفق باشد، راه به جایی نمی‌برند، از طرف دیگر هم فکر می‌کنند شاید باید به این سرمربی جوان باز هم فرصت بدهند. تا الان خبرهای خوبی در مورد ادامه همکاری با سرمربی اسپانیایی به گوش نمی‌رسد. گفته می‌شود حتی بازیکنان هم تمایلی به ماندن او ندارند و اکثر آنها معتقدند او به لیگ ایران آمد تا برای خود کارنامه بسازد.

حتی خیلی از بازیکنان به تمسخر می‌گویند در همه بازی‌ها با سرمربیان تیم مقابل به‌دنبال عکس گرفتن بود و بعد از بازی با تراکتور، بارها سمت خمس رفت تا با هم عکس ۲ نفره بگیرند اما سرمربی اسپانیایی تیم تبریزی در کنفرانس خبری گفت او را نمی‌شناسد. این مسائل نشان می‌دهد هرناندز دیگر جایی در نساجی ندارد و احتمالاً خیلی زود با باشگاه تسویه حساب خواهد کرد.

نکته جالب این است که نام‌های جدیدی هم برای جانشینی این سرمربی به گوش می‌رسد که یکی از آنها، سابقه سرمربیگری در نساجی را دارد و البته ظاهراً اصلی‌ترین گزینه است. با این شرایط، به نظر می‌رسد باشگاه نساجی بزودی سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد تا در فصل بیست و سوم و البته لیگ قهرمانان آسیا با قدرت بیشتری کار کنند.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *