بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهرامی: یونس امامی می‌گفت نفسم بالا نمی‌آید/ سوریان باید پاسخگو باشد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۰۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

فرید بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد کشتی‌گیران این استان در مسابقات کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: محمدرضا شاکری که در 65 کیلوگرم اول شد، یونس امامی هم که اصالتاً لرستانی است، به عنوان قهرمانی وزن 74 کیلوگرم رسید. علیرضا سرلک که در تمرین با برادرش، دنده‌اش دچار ضرب‌خوردگی شد و نیامد. امیدوار هستیم با توجه به اینکه سرلک آسیب دید، کادرفنی نگاه مساعدی به ادامه حضورش در چرخه داشته باشد. امامی، سرلک و مرتضی و مصطفی قیاسی پیش از جام تختی به شمال رفتند که آنجا تمرین کنند، اما هم تصادف کردند و هم هر چهار نفرشان درگیر آنفولانزا شدند. یونس بعد از کشتی اولش می‌گفت نفسم بالا نمی‌آید.شناسه ملی 38 فدراسیون ورزشی تعلیق شد/ از کشتی و والیبال تا رشته‌های رزمی!

رئیس هیئت کشتی استان لرستان با بیان اینکه حق یکی از کشتی‌گیران استانش در تیم ملی فرنگی نوجوانان تضییع شده، خاطرنشان کرد: این موضوع در مجمع فدراسیون کشتی اعلام شد که برای آنکه هزینه‌ها بالا نرود و به هیئت‌ها فشار نیاید، انتخابی تیم ملی و قهرمان کشوری یکی باشد. مرتضی دالوند کشتی‌گیر نوجوان فرنگی‌کار ما در 92 کیلوگرم در حضور همه مدعیان اول شد، بعد او را به جام پیروزی ترکیه بردند که آنجا یک – یک به حریف قزاق باخت. محسن سوریان نفر دوم این وزن را در جام رحیم علی‌آبادی شرکت داد که آنجا اول می‌شود و حالا این کشتی‌گیر را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کرده و کشتی‌گیر ما را اصلاً به اردو دعوت هم نکرده است. شما یک نوجوان را به ترکیه بردی در حالی که سطح مسابقات آنقدر بالا بوده و یکی را در جام علی‌آبادی محک زدی؛ این رقابت عادلانه‌ای نیست.

بهرامی عنوان کرد: می‌گویند محسن سوریان انتخابی درون اردویی گذاشته که نگذاشته، کشتی‌گیر ما می‌گوید انتخابی برای ما نگذاشتند و بدون مسابقه این را انتخاب کرده، سوریان باید پاسخگو باشد. با فدراسیون هم صحبت کردم خواستم پیگیری کنند که چرا سوریان به چرخه احترام نمی‌گذارد و سلیقه‌ای عمل می‌کند. به خدا واگذارشان کردم. دالوند کشتی‌گیری از حاشیه خرم‌آباد است، از یک منطقه محروم و بدون امکانات. حضور در مسابقات و کسب مدال خیلی در سرنوشت او تأثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *