بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: با جدایی بوسکتس و آلبا، بهترین پیووت و دفاع چپ تاریخ باشگاه را از دست دادیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۰۵

طرفداری | ژاوی، سرمربی بارسلونا از سختی های هدایت این تیم و کسب قهرمانی در لیگ گفت.

بارسلونا امشب در آخرین بازی خانگی فصل خود به مصاف مایورکا رفت و 3-0 پیروز شد. این آخرین بازی بارسلونا در نیوکمپ قدیمی بود و آن ها در سال 2024 به نسخه بازسازی شده این استادیوم بازخواهند گشت. این دیدار همچنین وداعی با دو کاپیتان بارسلونا بود. ژاوی در کنفرانس خبری پس از این بازی حاضر شد و در مورد این اتفاقات صحبت کرد.

شب جشن گرفتن و لذت، افتخار و قدردانی از رئیس که مرا استخدام کرد. از کادر فنی و بازیکنان که تمام تلاششان را کردند و هواداران که باورنکردنی بودند، تشکر می کنم. به عنوان یک سرمربی وقتی شما را مسئول همه چیز می دانند، زجر می کشید. منصفانه نیست که بگوییم این لیگ ژاوی است. این حاصل تلاش تیم، لاپورتا، آلمانی، کرایوف، کادر فنی، بازیکنان و… است. لیگ برای من بسیار مهم است چون هدایت بارسلونا فشار زیادی روی شما می گذارد. خیلی مورد انتقاد قرار گرفتم اما هیجان زده بودم.

لحظات سختی داشتیم. حذف از لیگ قهرمانان و کوپا دل ری بخشی از این لحظات بودند اما با بازیکنان در کنار هم ماندیم و همه چیز تغییر کرد. بدترین لحظه وقتی است که حس می کنید به شما باور ندارند. جو بارسلونا بسیار سخت است. راه حل پیشرفت تیم، تغییر سیستم بازی و قرار دادن چهار هافبک در ترکیب بود و فکر می کنم این یکی از مهم ترین اتفاقات کلیدی فصل بود.  جدایی آلبا و بوسکتس؟

ناراحت کننده است چون بهترین مدافع چپ و پیووت تاریخ باشگاه در حال جدایی از تیم هستند. فکر می کنم آن ها زمان خوبی را برای جدایی انتخاب کردند چون این تصمیم آسانی نیست. آن ها را خیلی دوست دارم. آن ها لایق این خداحافظی بودند. بهترین ها را برای آن ها آرزو می کنم. به بوسکتس و آلبا گفتم خوش شانس هستند. هر کسی نمی تواند بازی کند و پیروز شود، تشویق شود و همه تحسینش کنند، آن ها لایقش بودند. جوردی و سرخیو دو کاپیتان نمونه برای تیم بودند. حال به بوسکتس استراحت می دهیم و او قطعاً با ما برای بازی مقابل سلتاویگو یا دیدار دوستانه با ویسل کوبه سفر نخواهد کرد، در مورد جوردی آلبا نیز همین مسئله صدق می کند. سرجی روبرتو؟

او بارها بازوبند کاپیتانی را بسته و چیز جدیدی نیست. او یکی از دست کم گرفته شده ترین بازیکنانی است که تا به حال دیده ام. او رختکن را رهبری می کند، بیش از چیزی که فکر می کنید با بازیکنان صحبت می کند و کاپیتان فوق العاده ای خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *