بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلسه شبانه برای انتخاب داور دربی / 4 گزینه نهایی منتظر تصمیم کمیته داوران

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۳۳

فینال جام حذفی فوتبال ایران چهارشنبه در حالی برگزار می شود که هنوز داور این بازی مشخص نشده است.

به گزارش طرفداری، در شرایطی که کمیته داوران برای تماشای دربی سرخابی از پیر لوییجی کولینا دعوت کرده به تهران بیاید، هنوز داور دربی 101 تهران که فینال جام حذفی است، مشخص نیست.

قرار است امشب، یکشنبه هفتم خرداد 1402 از دقایقی دیگر، خداداد افشاریان با همراهی علی خسروی و اسماعیل صفیری دو عضو باقی مانده گروه 5 نفره کمیته داوران، درباره تعیین داور دربی سرخابی تصمیم گیری کنند.

البته اگر جلسه امشب نشست رسمی کمیته داوران باشد، شاید مسعود مرادی و یدالله جهانبازی که جایگزین سخندان و نیرویار شده اند هم به شکل آنلاین در جلسه شرکت کنند.

وحید کاظمی، اشکان خورشیدی، بیژن حیدری و امیر عرب براقی چهار داور مدنظر کمیته داوران هستند که قرار است از میان آنها یک نفر به عنوان داور و دیگری به عنوان داور چهارم انتخاب و معرفی شوند. پیش از این گفته می شد شانس وحید کاظمی برای داوری و امیر عرب براقی برای انتخاب به عنوان داور چهارم از بقیه بیشتر است.

اگرچه هم وحید کاظمی و هم امیر عرب براقی در لیست بین المللی داوران هستند اما با توجه به احتمال حضور کولینا در ایران یک عده معتقدند بهتر است بیژن حیدری و موعود بنیادی فر داور اصلی و داور چهارم این بازی باشند چرا که نفر سوم و اول لیست داوران بین المللی ما هستند.

در نهایت باید دید تصمیم آخر کمیته داوران چه می شود؟ این تصمیم قرار است فردا به صورت رسمی منتشر شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *