بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: نظرات گواردیولا من را خوشحال می‌کند؛ بازیکنانم هر روز به من انرژی می‌دهند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۵

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از پیروزی 3-2 برابر آتالانتا و قطعی شدن حضور تیمش در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد با اصحاب رسانه و مطبوعات صحبت کرده است.

طرفداری | سرمربی اینتر در مورد تقابل این تیم با منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، روند رو به رشد نراتزوری و اینکه چرا نظرات منفی در مورد تیم تحت هدایتش را نادیده می‌گیرد نیز صحبت کرده است. اینزاگی می‌گوید نظرات مثبت پپ گواردیولا باعث خوشحالی او شده است.

ستایش پپ؟ این باعث خوشحالی من است که او از من و اینتر تعریف می‌کند. می‌دانیم که سیتی قوی‌ترین تیم جهان است و آنها بهترین سرمربی جهان را در اختیار دارند.

ما برای فینال به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم شد. با این کیفیتی که داریم توانستیم خودمان را به فینال استانبول برسانیم.

نظرات الگری؟ من حتما یه کلمه از آن‌ها را نشنیدم. حوصلۀ پاسخ دادن به چنین صحبت‌هایی را ندارم. زیاد به نظرات منفی اهمیتی نمی‌دهم، چرا که بازیکنانم با سخت‌کوشی در تمرینات و زمین بازی، هر روز به من انرژی می‌دهند.

سرمربی اینتر در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت:

اینتر وظیفه دارد تا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و ما به‌خوبی از اهمیت حضور در این رقابت‌ها و مسئولیتی که ما نمایندگی آن را برعهده داریم مطلع هستیم. ما آخرین دیدارمان را برابر هوادارنمان انجام دادیم.

من باید تمام بازیکنانم را در آغوش بگیرم؛ چرا که آنها بسیار خسته هستند.. اما با این وجود این من هستم که از آنها حتی در این شرایط انرژی می‌گیرم و این برای خودم نیز جالب‌توجه است.  

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *