بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی: قرارداد پوچتینو با چلسی امضا شد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۷
بدون تصویر

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام و پاری سن ژرمن، پیش از آخرین بازی فصل چلسی قراردادش را با این تیم امضا کرده است.

جانشین فرانک لمپارد هدایت تیمی را برعهده خواهد گرفت که قرار است امروز بعدازظهر مقابل نیوکاسل به میدان برود و در نهایت بتواند رتبه چهاردهم جدول را به دست بیاورد.

به گزارش تلگراف، پوچتینو قراردادی سه ساله امضا کرده و به سرعت دست به کار خواهد شد و تیمی که نیاز به اتفاقات گوناگون دارد را اصلاح می‌کند.

گزارش شده که 6 بازیکن بزرگ به باشگاه گفته‌اند با پایان فصل جدا می‌شوند، در حالی که پوچتینو نیز تلاش‌های دیرهنگام خود را برای متقاعد کردن میسون مانت انجام خواهد داد تا ماندنی شود.

چلسی امسال کار خود را با هدایت توماس توخل آغاز کرد، اما سرمربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سپتامبر پس از اختلافات با تاد بولی، رئیس باشگاه برکنار شد.

گراهام پاتر پس از او کمتر از هشت ماه در راس کار بود و لمپارد نتوانست کشتی‌ای را که به طرز شگفت‌انگیزی خارج از مسیر حرکت کرده، ثابت کند.

سلسله مراتب باشگاه چلسی مصمم به جستجوی کامل برای سرمربی جدید بودند و پس از در نظر گرفتن گزینه‌هایی مانند یولیان ناگلزمن، به پوچتینو که یک سال از زمان ترک پاری سن ژرمن بیکار بوده، رضایت داده‌اند. انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *