بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اندی کول: شکستن رکوردم به دست هالند؟ برایم مهم نیست!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۳

ارلینگ هالند فصل بی‌نظیری را با سیتیزن‌ها پشت سر گذاشته و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد پس از دو دهه رکورد گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر را بشکند.

طرفداری | مهاجم نروژی باشگاه منچسترسیتی با زدن 36 گل در 35 بازی توانست به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان دست یابد و رکورد تاریخ گلزنی در یک فصل که پیش از این متعلق به آلن شیرر و اندل کول بود را بشکند. هردوی این مهاجمین قدیمی فوتبال انگلیس توانسته بودند 34 گل را در لیگ به ثمر برسانند و حال غول نروژی پس از دو دهه توانسته رکورد این مهاجمین سرشناس را بشکند. اندی کول مهاجم سابق منچستریونایتد که در حال حاضر پنجاه و یک سالگی خود را پشت سر می‌گذارد در مصاحبه‌ای با دیلی میل، گفته که که رکوردها برای شکستن هستند و به هیچ وجه از شکستن رکوردش از سوی ارلینگ هالند ناراحت نیست و با نوعی بی‌تفاوتی در مورد دستاورد مهاجم سیتیزن‌ها صحبت کرده است.

صادقانه بگویم که برایم مهم نیست. از اینکه هالند رکوردم را شکسته به‌ هیچ‌وجه ناراحت و دل‌شکسته نیستم، چرا که رکوردها برای این به وجود می‌آیند که روزی شکسته شوند. بعضی‌ها من باید به خاطر این اتفاق ناامید باشم! روی صحبتم با آنهاست که چرا باید ناراحت باشم؟ چون یکی بیشتر از من گل زده؟ آن هم اتفاقی که نزدیک به 20 سال بعد اتفاق افتاده است!

اندی کول که در فصل 94-1993 با زدن 34 گل و 13 پاس گل، فصل درخشانی را به نام خودش ثبت کرد، در بخشی دیگر از صحبت‌هایش اظهار داشت:

من کلاهم را به افتخار هالند برمی‌دارم و معتقدم که او کار بزرگی انجام داده است. ارلینگ در تیمی بازی می‌کند که برای او موقعیت‌های گلزنی بی‌شماری خلق می‌کنند و خب همۀ رکوردها روزی شکسته خواهند شد.

گفتنی است ارلینگ هالند به تازگی و با رای کاپیتان‌های لیگ برتر، مردم و جمعی از کارشناسان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده است. وی همچنین در رقابت با اسون بوتمان، مویسس کایسدو، الکساندر ایساک، الکسیس مک آلیستر، گابریل مارتینلی، مارتین اودگارد و بوکایو ساکا، به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل 23-2022 لیگ برتر انتخاب شد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *