بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس | بزرگان فوتبال دور یک میز

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این جلسه که به ریاست مجید جلالی و با حضور دبیر کل این تشکیلات، سید هادی طباطبایی برگزار شد، حسین فرکی ، احمد خداداد ، علیرضا پورمند ، ناصر فریاد شیران ، آرش برهانی و سرکار خانم حسن زاده از اعضای اصلی هیئت مدیره در کنار جلالی و طباطبایی حضور داشتند و تنها آقایان شمسایی و ایرانمنش و خانم امیر شقاقی غایب بودند .
هر دو بازرس این نهاد یعنی مصطفی سفال منش و حسین آبانگاه به همراه مقدسی معاون اجرایی تشکل و رمضانی موسس این کانون از دیگر حاضران این جلسه بودند که به بحث و بررسی در مورد اساسنامه جدید کانون می پرداخت.
اصلاح اساسنامه در دوره جدید کانون در دستور کار بود و گروه جدید که در مجمع ۲۲ اسفند از طرف مربیان رای اعتماد گرفتند، دو ماه گذشته با تشکیل کارگروه های مختلف زیر نظر دبیرکل، با حضور متخصصین سعی در تعیین بهترین چارت اداری را برای کانون داشت که مجموعه پیشنهادات جدید به تصویب اعضای جلسه رسید تا پس از ابلاغ به استانها از این به بعد همه بر اساس آن عمل کنند.
در این جلسه برای انتخاب کمیته ها و تشکل های زیر مجموعه کانون نیز بحث و بررسی و گزینه‌های نهایی به تایید هیئت مدیره کانون رسیدند که متعاقباً اسامی آنها اعلام خواهد شد .
کانون مربیان برای نخستین بار سعی در انتخاب بهترین های ایران با روش استاندارد روز جهانی دارد که این مراسم به زودی برگزار و اطلاع رسانی در مورد چگونگی انتخاب نفرات نیز متعاقبا انجام خواهد شد.

عکس | بزرگان فوتبال دور یک میز

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *