بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: اطمینان می‌دهم که تمام توان خود را برای پیروزی در ومبلی کار می‌گیریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۹

طرفداری | منچستریونایتد هفته آینده در فینال جام حذفی در ومبلی مقابل منچسترسیتی صف‌آرایی می‌کند و این فرصت را دارد تا علاوه بر کسب جام به رویای سه‌گانه سیتیزن‌ها پایان دهد.

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، پس از نبرد ومبلی مقابل منچسترسیتی پرونده اولین فصل اریک تن هاخ در اولدترافورد بسته می‌شود. او موفق شد در این فصل علاوه بر کسب سهمیه، شیاطین سرخ را به مقام قهرمانی جام اتحادیه نیز برساند و اولین جام باشگاه پس از سال ۲۰۱۷ را کسب کند. قهرمانی در جام حذفی می‌تواند گیلاس روی کیک این فصل شیاطین سرخ باشد و با توجه به اینکه سیتی در این فصل شانس کسب سه‌گانه و برابری با رکورد منچستر در سال ۹۹ را دارد، پیروزی در فینال شیرینی مضاعفی برای منچستریونایتد خواهد داشت.

 تن هاخ سال گذشته و زمان معارفه خود در اولدترافورد گفت که ماموریت او کسب جام است و حالا قصد دارد تا دومین جام فصل خود را نیز بالای سر ببرد. تن هاخ به بازیکنانش گفته که این فرصت را دو دستی بچسبند چرا که هیچ تضمینی برای آنها وجود ندارد که دوباره در یک فینال حاضر باشند. این سرمربی هلندی در مورد سوالی درباره فینال جام حذفی گفت:

سال گذشته گفتم که ما می‌خواهیم جام ببریم. در حال حاضر یکی برده‌ایم و همچنان بیشتر می‌خواهیم. راه درازی پیش رو داریم و قرار است یک پروژه را پیش ببریم. منظور من یک سال نیست بلکه از دو یا سه سال صحبت می‌کنیم. برای هر بازیکنی این شانسی بزرگ است که فرصتی برای بالا بردن جام در اختیار داشته باشد.

بازیکنان زیادی در تیم ما نیستند که جام حذفی را برده باشند. جام حذفی، جامی مهم است. در جهان تنها یک لیگ قهرمانان وجود دارد اما جام حذفی در تمام دنیا برگزار می‌شود و شهرتی جهانی دارد. از زمان حضورم در هلند متوجه اهمیت این جام هستم. ما فرصت کسب این جام را داریم. البته واقع بین هستیم و می‌دانیم که کار آسانی نخواهد بود. اما به شما اطمینان می‌دهم که هر آنچه را که در توانمان باشد برای گرفتن این جام به کار می‌گیریم.

تن هاخ اعتقاد دارد که این فینال تاثیری در جمع‌بندی این فصل یونایتد نخواهد داشت اما متوجه است که تیم نیاز به پیشرفت دارد. منچستر یونایتد قصد دارد فاصله کیفی خود را با سیتی کاهش دهد و این دیدار بهترین فرصت برای آنهاست تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنند.

جای زیادی برای رشد وجود دارد. به نظرم از بسیاری جهات می‌توانیم پیشرفت کنیم و می‌دانم در چه مواردی باید بهتر شویم. این موضوع مربوط به شنبه آینده است. باید نگاه‌مان به خودمان باشد. ما می‌خواهیم این جام را ببریم و باید هر کاری که در توانمان هست را انجام دهیم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *