بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با چرخه؛ رقابت از کشتی‌گیر به مربیان تیم ملی فرنگی کشیده شد!

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۰۲
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در جمع اعضای کادرفنی تیم ملی فرنگی، جمعی از مربیان سازنده کشور نیز حضور دارند. آنهایی که سال‌ها در مسابقات و اردوهای تیم ملی شاگرد داشتند اما خودشان به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نرسیده‌اند و حالا حسن رنگرز از آنها دعوت به همکاری کرده است.

حسن حسین‌زاده مربی سازنده آملی و مجید رمضانی مربی سازنده نوشهر که خودش هم سابقه عضویت در تیم ملی را داشته، دو مربی‌ای هستند که اکنون در کادرفنی تیم ملی فرنگی حضور دارند و شاگردان‌شان قرار است در بیشکک، مصافی انتخابی مقابل هم داشته باشند؛ محمدهادی ساروی و مهدی بالی.انتصاب سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان

ساروی سال‌هاست که زیر نظر حسین‌زاده تمرین می‌کند و بالی هم شاگرد مجید رمضانی است. البته مربی نوشهری، غیر از بالی یکی دیگر از شاگردانش (سجاد ایمن‌طلب) در اردو حضور دارد که به عنوان ملی‌پوش 72 کیلوگرم انتخاب شده است.

درواقع فارغ از فضای همدلی حاکم بر کادرفنی و کشتی‌گیران تیم ملی، اکنون در 97 کیلوگرم به نوعی شاهد رقابت بین دو مربی سازنده عضو کادرفنی تیم ملی هم خواهیم بود آن هم در حالی که چرخه انتخابی برای تیم فرنگی نیز وجود دارد.

ساروی از المپیک 2020 توکیو در هرمسابقه‌ای که شرکت کرده، با مدال بازگشته است. او بعد از کسب مدال برنز المپیک ژاپن، مدال طلای سال 2021 جهان و برنز سال 2022 را از آن خود کرده و امسال هم در صورت عبور از بالی، یکی از شانس‌های کسب مدال است.

بالی هم برای سومین بار متوالی در قزاقستان صاحب نشان طلای آسیا شد و خودش می‌گوید از انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی برخوردار است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *