بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی؛ جایزه سه‌گانه این فصل بیشتر از مبلغ خرید باشگاه!/ شیخ و این‌همه خوشبختی محال است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۵:۰۵

منچسترسیتی در صورت فتح سه‌گانه، مبلغ حیرت‌آور ۲۹۴ میلیون پوند به دست خواهد آورد.

آبی‌ها پس از قهرمانی در لیگ برتر برای سومین فصل متوالی به مبلغ ۱۸۰ میلیون پوند دست یافتند. فتح جام حذفی با شکست منچستریونایتد در ومبلی ۸ میلیون پوند دیگر ارزش دارد. و اگر پپ گواردیولا بتواند لیگ قهرمانان اروپا را برای اولین بار در دیدار سیتی با اینتر در تاریخ ۱۰ ژوئن به اتحاد بیاورد، ۱۱۰ میلیون پوند دیگر برای باشگاه به ارمغان خواهد آورد. این بزرگترین پول نقدی است که تا به حال در تاریخ بازی‌ها دیده شده است.

اگر سیتی تاریخ‌ساز شود، به این معنی است که شیخ منصور ۲۶۵ میلیون پوندی را که برای خرید باشگاه در سال ۲۰۰۸ هزینه کرد، تنها در مدت یک ماه به عنوان جایزه جبران خواهد کرد.

وکلای سیتی در حال حاضر در حال ساخت دفاعیات باشگاه در مورد ۱۱۵ اتهام نقض قوانین مالی لیگ برتر هستند. باشگاه اصرار دارد که شواهدی غیر قابل انکار بی‌گناهی آنها را ثابت می‌کند.

شیخ منصور سرمایه‌گذاری هنگفتی در باشگاه انجام داده است، از جمله پروژه‌هایی برای ساخت زمین تمرینی دیدنی ۲۰۰ میلیون پوندی، بازسازی استادیوم و منطقه اطراف شرق منچستر. سیتی به تازگی برنامه‌ای ۳۰۰ میلیون پوندی برای افزایش ظرفیت ورزشگاه به ۶۰۰۰۰ نفر و ساخت یک پارک و هتل برای هواداران اعلام کرده است.

این مطالب را هم بخوانید:  پپ گواردیولا هشدار داد؛ اتهامات مالی علیه ما باید هرچه سریع‌تر بررسی شود!/ ما جایی نخواهیم رفت خاص‌ترین منچسترسیتی دوران ۷ ساله حضور پپ در لیگ برتر/ سمفونی پنجم گواردیولا در انگلیس

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *