بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قلبم از این فینال دو تکه است

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم اینتر و منچسترسیتی در تاریخ دهم ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می‌شود تا سرنوشت تیم قهرمان در این دیدار مشخص شود.

ماریو بالوتلی، ستاره سابق اینتر و منچسترسیتی می‌گوید که قلبش بر سر فینال لیگ قهرمانان اروپا آینده به دو نیم تبدیل شده است. سوپرماریو در طول دوران حرفه‌ای پر حادثه‌اش برای هر دو فینالیست اروپایی بازی کرده و در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، اعتراف کرد که انتخاب برنده این بازی برایش بسیار سخت است:

دعوتنامه‌های زیادی برای حضور در بازی پایانی در شهر استانبول دریافت کرده‌ام. هنوز تصمیم خودم را نگرفتم که به کدامیک جواب دهم، اما فکر می‌کنم برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهی در وسط استادیوم بنشینم.

قلب من به‌خاطر این بازی دو تکه شده و فقط همین را می‌توانم به شما بگویم. افکارم به من می‌گوید که دوست دارم هر دو تیم برنده شوند، اما خب چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

اینتر هم‌اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و برای این بازی کاملا آماده است.

دقیقا. آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند که می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. از دوستم ژکو در خط حمله بگذرم آن‌ها لوکاکو و لائوتارو مارتینز را هم دارند که گل دوم مارتینز مقابل فیورنتینا هم زیبا بود.

همه از منچسترسیتی به عنوان مدعی اصلی قهرمانی یاد می‌کنند. نظر شما در این‌باره چیست؟

تجربه به من می‌گوید که در فینال و چنین مسابقاتی تیمی که روی کاغذ ضعیف‌تر به حساب می‌آید، بهتر و درخشان‌تر ظاهر می‌شود. در هر صورت تیم گواردیولا فوتبال باکیفیت و فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد ولی تیم اینزاگی هم بسیار موثر و خوب فوتبال بازی می‌کند.

از لیگ قهرمانان اروپا با نراتزوری چه خاطره‌ای دارید؟

من در آن مسابقات توانستم مقابل روبین کازان گلزنی کنم و آن گل حس یک قهرمان را به من داد. قهرمانی با اینتر یک تجربۀ فوق‌العاده بود و هنوز هم وقتی به آن دوران فکر می‌کنم موهای تنم سیخ می‌شود.

و با دوستت ژکو توانستی فاتح لیگ برتر با منچسترسیتی بشی.

آن قهرمانی با اِدین حس باورنکردنی داشت. وقتی او به ایتالیا آمد، بلافاصله به دوستان رمی گفتم که منتظر او باشید. او یک پدیده است و حتی در میلان هم می‌بینید که او تفاوت‌ها را رقم می‌زند. خاطرات خوب و شیرینی از آن سال‌ها به یاد دارم.

هالند علیه همه: آیا واقعاً این چنین است؟

ارلینگ فوق‌العاده است. او شَم گلزنی بالایی دارد و گواردیولا هم به خوبی می‌داند که چطور از او بازی بگیرد. او یک تک‌تیرانداز محشر است.

آیا اسکودتوی ناپولی را جشن گرفتید؟

البته. احساس می‌کنم که بخشی از این شهر هستم. تیم اسپالتی مستحق این قهرمانی بود.

آیا به ایتالیا برمی‌گردی؟

من یک سال دیگر با تیم سیون قرارداد دارم. اما سری آ همچنان برایم یک هدف جذاب خواهد بود.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *