بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آندره اونانا: وعده قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟ نه اما قول می‌دهم تمام توانمان را می‌گذاریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۴:۰۱

طرفداری | آندره اونانا، دروازه بان کامرونی اینتر پس از بازی مقابل آتالانتا که با برتری 3-2 آبی و مشکی پوشان میلانی همراه بود با InterTV مصاحبه کرد:

مسابقه امروز مقابل آتالانتا مثل یک فینال بود؛ دیداری که برای ما بسیار اهمیت داشت، شاید مهم‌ترین بازی فصل تا امروز. از این برد و کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار خوشحالم. داشتن اعتماد به نفس؟ همیشه سعی می کنم به جنبه های مثبت نگاه کنم، در زندگی جنبه های مثبت و منفی وجود دارد، من از یک کشور متفاوت آمده ام و لحظات سختی را پشت سر گذاشته ام، اما همیشه سعی کرده ام بهترین هایم را ارائه دهم. از آنجا که گریه کردن بی فایده است، همیشه سعی می‌کنم وقتی زمین می‌خورم از جایم بلند شوم و اعتماد به نفسم از اینجا می‌آید.

منچسترسیتی؟ در مقابل احتمالا بهترین تیم جهان قرار خواهیم گرفت. آنها فوتبال فوق العاده ای بازی می کنند اما این یک فینال است. برای تاریخ سازی به استانبول خواهیم رفت. نمی توانم قول قهرمانی بدهم، اما قول می دهم همه توانمان را می گذاریم. تیمی با شخصیت هستیم و مسابقه سختی خواهیم داشت اما معتقدم با همکاری با یکدیگر، ما نیز شانس خود را خواهیم داشت. این یک مسابقه فوتبال است و تمام تلاشمان را برای تحقق رویای خود و طرفداران اینتر انجام خواهیم داد زیرا فینال ها را نباید بازی کرد، بلکه باید فینال ها را برد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *