بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیکولو بارلا: من هم همانند اینتر فراز و نشیب‌هایی داشتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۲۵

نیکولو بارلا اعتراف می‌کند که در این فصل همانند تیمش، اینتر، فراز و نشیب‌هایی داشته است. اما آنها حالا آماده هستند تا بازی برابر منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان را به سود خود تمام کنند.

طرفداری | بازی در سن سیرو شروع بسیار خوبی برای اینتر داشت، زیرا روملو لوکاکو و بارلا دو بار قبل از اینکه بازی به پنج دقیقۀ ابتدایی‌اش برسد، توپ را وارد دروازه آتالانتا کردند. در ادامه شاهد بازی جذابی بودیم که در نهایت اینتر موفق به پیروزی 3-2 در این دیدار شد تا سهمیۀ خود در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تضمین نماید. نیکولو بارلا، هافبک باشگاه اینتر، در مصاحبه با DAZN پس از پایان این بازی گفت:

این مطمئنا بهترین راه برای ارسال یک سیگنال بود. چرا که اینتر در ابتدا به زمان‌بندی این بازی اعتراض کرده بود، آن هم پس از فینال کوپا ایتالیا مقابل فیورنتینا در روز چهارشنبه.

تنها دو روز استراحت پس از فینال کوپا ایتالیا و بازی مقابل آتالانتا قطعا کار ساده‌ای نیست. تمام فکر و ذهنمان در وهلۀ اول این بود که جایگاهی در بین نمایندگان ایتالیا در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. پس از آن بازی با تورینو در هفته پایانی لیگ و در نهایت به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول فکر می‌کردیم.

بارلا در ادامۀ صحبت‌هایش در مورد شرایط خودش در اینتر می‌گوید:

من یک فصل پرفراز و نشیب داشتم، درست همانند اینتر در سری آ. می‌توانستم در برخی مواقع بهتر کار کنم، از نظر بدنی حالا احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به هم تیمی‌هایم در این ماجراجویی بزرگی که در انتظارمان است، کمک کنم.

این آخرین بازی خانگی فصل برای اینتر بود، زیرا آخرین بازی آنها در سری آ قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان در استانبول، خارج از خانه در مقابل تورینو است.

سن سیرو سن سیرو است و هواداران اینتر هواداران اینتر هستند. فکر نکنم لازم باشد چیزی بیشتر از این بگویم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *