بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مذاکرات تیم لیگ برتری با گابریل کالدرون/ سرمربی سابق پرسپولیس به ایران برمی‌گردد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۵

پس از استعفای جواد نکونام از هدایت فولاد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. برخی هواداران فولاد در بازی های خانگی این تیم با آوردن بنرهایی به ورزشگاه فولادآرنا نارضایتی خود از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم را اعلام کردند.

نتایج علیرضا منصوریان در لیگ بیست و دوم برای برخی از هواداران این تیم راضی کننده نبود و صحبت های منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با آلومینیوم اراک، خشم عده ای از هواداران را برانگیخت.

شنیده می شود برخی بازیکنان باسابقه فولاد نیز با حضور علیرضا منصوریان در این تیم مخالف هستند و از مدیران فولاد درخواست کرده اند به خواسته هواداران این تیم احترام بگذارند و به یک سرمربی خارجی اعتماد کنند.

پس از سود ۱۲۸ میلیارد تومانی فولاد از فروش محمدامین حزباوی به السد، این باشگاه می تواند به خوبی برای فصل آینده تقویت شود؛ چه از لحاظ جذب مربی خارجی و چه از لحاظ جذب بازیکنان باکیفیت.

از اهواز خبر می رسد اولویت فولاد برای انتخاب سرمربی خارجی، آوردن گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس به ایران است، یک انتخاب جذاب که می تواند در فصل جدید لیگ برتر به فولاد کمک کند و بتواند این تیم را به روزهای اوج برگرداند. شنیده می شود مدیران فولاد قصد دارند با این مربی آرژانتینی قراردادی دو ساله امضا کنند اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و طرفین در حال مذاکره هستند.

حالا باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد. برکناری منصوریان و آمدن کالدرون یا ادامه کار با فردی که برخی هواداران و بازیکنان با او مشکل دارند؟

گابریل کالدرون در اولین و آخرین تجربه حضورش در فوتبال ایران به عنوان سرمربی پرسپولیس با این تیم به عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر رسید اما به دلیل اختلاف با مدیرعامل وقت باشگاه، از پرسپولیس جدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *