بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الگری: هنوز برای رسیدن به لیگ قهرمانان شانس داریم؛ دخالتی در روند انتخاب مدیر ورزشی جدید ندارم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۷

الگری هرگونه دخالت در روند انتخاب مدیر ورزشی جدید را رد می کند.

طرفداری | در دیداری از هفته سی و هفتم رقابت‌های سری آ، یوونتوس فرداشب در خانه پذیرای میلان خواهد بود. ماسیمیلیانو الگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حاضر شد که شرح صحبت‌های او را به نقل از فوتبال ایتالیا می خوانید: تقابل با میلان:

ناامیدی از شکست برابر سویا، تلخی کسر ۱۰ امتیاز و شکست برابر امپولی باعث شدند هفته بسیار سختی را پشت سر بگذاریم. حالا  باید گرد و غبارها را پاک کنیم زیرا دو بازی دیگر باقی مانده است. به نظرم فردا ورزشگاه پر خواهد شد، باید عصر خوبی باشد!

فردا آخرین بازی خانگی فصل را برگزار خواهیم کرد. میلان می خواهد به لیگ قهرمانان برسد، روی کاغذ ما هم هنوز شانس داریم اما شکست برابر امپولی وضعیت را پیچیده کرد.  با باشگاه بر سر انتخاب مدیر ورزشی جدید اختلاف نظر دارید؟

در تمام موارد با باشگاه همسو و هم جهت هستم. من یک مربی هستم، هرگز قدرت دخالت در امور باشگاه را نداشته ام و حتی نمی خواهم آن را داشته باشم، این باشگاه است که تصمیم می گیرد و من هرگز در مورد آن صحبت نمی کنم.

من به تیمی که در آن کار می‌کنم اهمیت زیادی می‌دهم و با تمام افرادی که در باشگاه استخدام می‌شوند همکاری می‌کنم، زیرا هدف همه ما، موفقیت یوونتوس است. شایعاتی تأثیر من (در انتخاب مدیر ورزشی) را اصلا دوست نداشتم، من چنین قدرتی ندارم.  اشتباهات یوونتوس در طول فصل:

پاسخ به این سوال در 1 دقیقه دشوار است. در طول فصل سخت کار کرده‌ایم و هنوز 10 روز دیگر باقی مانده که باید سخت‌تر کار کنیم، باید از DNA یوونتوس نهایت استفاده را ببریم. ما در بازی برابر امپولی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و با ناامیدی از شکست برابر سویا و کسر 10 امتیاز به زمین رفتیم.  بیایید به فردا نگاه کنیم، بازی مقابل میلان برای رسیدن به چهار تیم اول. نباید فکر کنیم هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداریم. آینده شما در باشگاه: 

در تاریخ 5 ژوئن و زمانی که فصل تمام شد با باشگاه صحبت خواهم کرد، در حال حاضر تنها به بازی فردا فکر می کنم. در طول فصل اتفاقات تلخ زیادی برای ما رخ داد که حواس ما را پرت کرد. اینکه  سال آینده چه اتفاقی می افتد هنوز مشخص نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *