بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیر قلعه نویی: اولویت برای ما تیم ملی امید است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۵

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط خوبی داریم و امیدوارم تلاش کنیم تا شرمنده مردم ایران نشویم.

به گزارش طرفداری، امیر قلعه‌نویی  درباره جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربیان تیم‌های ملی با وزیر ورزش و جوانان گفت:

خوشحالم که سجادی را سلامت می‌بینم. بعد چند دهه، یک نیروی ورزشی از جنس مدیریتی و قهرمانی مسئولیت وزارت‌خانه را بر عهده گرفته است و آماری که در این چند وقت مشاهده کردیم، متوجه شدیم خصوصا در بخش بانوان پیشرفت‌های خوبی شده است و این هم به خاطر این است که وزیر، یک وزیر ورزشی است و نگاه ورزشی دارد و این توانسته است به ورزش ما کمک کند. بعد چند وقت، خدمت آقای وزیر آمدیم، یک گزارش دادیم و برای‌شان آرزوی سلامتی کردیم. عنایتی هم مطمئن هستم به امید خدا می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و امیدواریم که در آخر کار شرمنده مردم و ملت ایران و کشور عزیزمان، ایران نشویم.

وی درباره شرایط تیم ملی امید خاطرنشان کرد:

از اول قرار بر این بود که یک هماهنگی بین سرمربی تیم بزرگسالان و تیم امید باشد. در این چند دهه شاید یکی از علت‌هایی که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، نبود همین هماهنگی بوده است. اشکالی که وجود دارد، این است که بازی‌های آسیایی را در فیفادی در نظر نگرفته‌اند و از این نظر تیم امید شرایطش سخت‌تر می‌شود. یک سری تدابیر دارد در نظر گرفته می‌شود که تیم امید هم لطمه نخورد. این بازی‌ها هم برای ما و هم برای مردم مهم است. هر چه در توان داشته باشیم به تیم ملی امید کمک می‌کنیم. بخشی از این مساله مربوط به حضور بازیکنان می‌شود که در آن بازی‌ها، اولویت ما تیم ملی امید است. در تیم ملی بزرگسالان اگر چند بازیکن نباشند، شاید بتوانیم جایگزین کنیم اما تیم امید به خاطر شرایط سنی‌اش این محدودیت‌ها را دارد. پس به این خاطر نگاه اول ما باید تیم ملی امید باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که چقدر امیدواری برای صعود ایران به رقابت‌های المپیک 2024 پاریس وجود دارد؟ گفت:

مامور به تکلیف هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. یک بخشی از آن داخل زمین است و بخش دیگر داخل تیم‌های ستادی هستند. حریف‌های ما تا دندان مسلح هستند و بیشتر از ما تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند اما نیروی انسانی، پشتوانه ما هستند و بازیکنان مستعد خوبی داریم. امیدوارم امسال، سال خوبی برای فوتبال ما هم در بازی‌های آسیایی و هم در جام ملت‌های آسیا باشد.

قلعه‌نویی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت:

اردوی قبلی، اردوی خیلی خوبی بود. در اردوی یک‌هفته‌ای که سه روز آخرش کامل شدیم، یک نگرش 10 ساله را داشتیم عوض می‌کردیم و در بازی روسیه و کنیا این تغییرات محسوس بود و از این بابت خوشحال هستیم. تیم ملی ما پتانسیل خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی داریم. امسال، سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد. در همین جام جهانی گذشته، خیلی‌ها شانس برزیل را بیشتر از بقیه تیم‌ها می‌دانستند اما این تیم در نهایت حذف شد. ما شرایط خوبی داریم و امیدوارم تلاش کنیم تا شرمنده مردم ایران نشویم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *