بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناتوانی بارسلونا در جذب یوسوا کیمیش و عدم تمایل بازیکن به جدایی از بایرن مونیخ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۳

در روزهای اخیر، گمانه‌زنی‌هایی پیرامون یوسوا کیمیش و پیوستن او به بارسلونا از سوی رسانه‌های اسپانیایی به وجود آمد اما اکنون، آن‌ها نیز این اتفاق را غیر محتمل دانسته‌اند.

طرفداری | به گزارش جرارد رومرو، به دلیل مسائل مالی، یوسوا کیمیش دیگر جزو گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس نیست. با توجه به شرایط مالی بلوگرانا، شایعات پیرامون کیمیش بیش از اندازه خوش باوارانه بودند. بعید است که بارسلونا با توجه به این مشکلات در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بتواند مبلغ هنگفتی را صرف جذب تنها یک بازیکن کند. همچنین در باشگاه مشکوک هستند که مبادا این بازیکن آلمانی تنها برای آنکه بایرن مونیخ را مجبور کند پیشنهاد بهتری به او بدهد، با چندین باشگاه تماس گرفته باشد. در طرف دیگر، باواریایی‌ها نیز به هیچ عنوان راضی به فروش بازیکن خود نیستند.

همچنین موندو دپورتیوو دیگر رسانه اسپانیایی نیز گزارش می‌دهد با وجود اینکه نام یوسوا کیمیش، ژاوی را به وجد می‌آورد اما در بارسلونا می‌دانند که خرید او از بایرن مونیخ کار بسیار دشواری خواهد بود. کیمیش شرایط متفاوتی با روبرت لواندوفسکی دارد. لواندوفسکی تنها یک سال به پایان قراردادش با بایرن باقی مانده بود اما کیمیش هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد. همچنین کیمیش نمی‌خواهد مانند لواندوفسکی، بایرن را مجبور به پذیرش پیشنهاد بارسلونا کند. او نهایت احترام را برای باشگاه خود قائل است. واضح بودن موضع بایرن مونیخ در قبال یوسوا کیمیش

به گزارش فابریتزیو رومانو، وضعیت یوسوا کیمیش هنوز تغییری نکرده است. موضع بایرن مونیخ در قبال یوسوا کیمیش بسیار واضح است. او در دسترس نیست و باواریایی‌ها هیچ قصدی برای مذاکره درباره این بازیکن حتی با وجود گزارش‌هایی که در مورد علاقه بارسلونا منتشر شده، ندارند. در مونیخ، کیمیش را بازیکنی حیاتی برای پروژه خود می‌دانند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *