بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مکالمه جالب ستاره پرسپولیس با کمک داور/ اگر توپ گل شده بود چی…!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۵۳

پرسپولیس درحالی موفق شد با نتیجه 3 بر یک هوادار را شکست دهد و راهی فینال جام حذفی شود که علی صفایی داور این بازی 3 بار اعلام پنالتی کرد. در ابتدای بازی برای پرسپولیس پنالتی اعلام شد و گیورگی گولسیانی هم موفق شد توپ را تبدیل به گل کند. دقایقی بعد از گل دوم پرسپولیس داور مسابقه برخورد مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدجواد محمدی را خطا اعلام کرد و به سود هوادار اعلام پنالتی کرد.

خطایی که در همان نگاه اول هم مشخص بود که جدی نیست و به گفته همه کارشناسان داوری، داور بازی اشتباه کرد و نباید به سود هوادار اعلام پنالتی می‌کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی که باورش نمی‌شد داور آن صحنه را پنالتی بگیرد،بهت زده شد و شروع به اعتراض کرد. مرتضی حتی به خدا قسم خورد که برخوردی با مهاجم هوادار ندارد و حتی داشت برای داور بازی و حتی نیمکت تیمشان توضیح می‌داد که کاری نکرده است.

با این حال صفایی اعلام پنالتی کرد. پنالتی که البته توسط بیرانوند مهار شد و مسعود شجاعی نتوانست دروازه همبازی سابقش در تیم ملی را باز کند. بعد از مهار پنالتی شجاعی توسط بیرانوند،پورعلی‌گنجی خوشحال ترین پرسپولیسی حاضر در زمین بود و از بیرانوند به خاطر مهارش تشکر کرد. همچنین مرتضی بعد از توقف بازی ،به لب خط آمد و مشغول گفت و گو با کمک داور اول بازی شد.

پورعلی‌گنجی بعد از صحبت با کمک داور اصرار داشت که داور در تشخیص صحنه پنالتی اشتباه کرده است. کمک داور اول مسابقه هم خطاب به مدافع پرسپولیس گفت: آرامش خودتان را حفظ کنید،حالا که پنالتی تبدیل به گل نشده است. پورعلی‌گنجی هم در جواب این صحبت کمک داور گفت: اگر پنالتی گل می‌شد و تیم ما تحت فشار قرار می‌گرفت، چه کسی پاسخ می‌داد.

هرچه که بود مکالمه کوتاه پورعلی‌گنجی و کمک داور اول بازی به پایان رسید و مدافع پرسپولیس هم سعی کرد تمرکزش را برای ادامه مسابقه حفظ کند. در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و هوادار هم دوباره علی صفایی یک پنالتی مشکوک برای هوادار گرفت که آن هم پر حرف و حدیث بود و با اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها همراه شد.

اکثر کارشناسان داوری هم معتقد بودند این صحنه هم پنالتی نبود و داور بازی در اعلام دو پنالتی به سود هوادار دچار اشتباه فاحش شده است. اشتباهاتی که البته در نتیجه بازی تاثیر نداشت و پرسپولیس موفق شد در نهایت بازی را ببرد و راهی فینال جام حذفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *