بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساموئل اومتیتی: در بارسلونا چهار سال را در زندان گذراندم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۱۷

طرفداری | ساموئل اومتیتی در حالی که به پایان دوران قرضی فوق‌العادۀ خود در لچه نزدیک می‌شود، در مصاحبه‌ای اخیراً در مورد دوران حضورش در بارسلونا صحبت کرده است. اومتیتی در مصاحبه‌اش به صراحت می‌گوید که در بارسا به آن احترام و اعتمادی که می‌خواسته دست نیافته است. او در این‌باره می‌گوید:

در بارسلونا چهار سال را در زندان گذراندم. من تنها احساس قدردانی و احترام می‌خواستم. در شروع کار و پس از انتقالم به اسپانیا، احساس کردم که از من قدردانی شده و در سطح خوبی بازی کردم. اما پس از آن احساس بی‌اعتمادی کردم، حالم بد شد و فهمیدم که دیگر کسی در این تیم به من اعتقادی ندارد.

اومتیتی قبل از اینکه در تابستان گذشته به صورت قرضی به لچه بپیوندد، در 133 بازی با پیراهن بارسلونا بازی کرد. اما اکثر این حضورها در چند سال اول حضور او انجام شد، زیرا این مدافع در بخش زیادی از حضورش در نیوکمپ با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. با این حال، از زمان انتقال به لچه، مرد فرانسوی خود را احیا کرده و حتی به یکی از بهترین بازیکنان لچه در این فصل تبدیل شده است.

اومتیتی در ادامه صحبت‌هایش از حضور در لچه می‌گوید:

شروع در لچه برای من یک چالش بود. به خوبی می‌دانم که موفقیت در این مرحله از حرفه‌ام برایم به مراتب ارزشی همچون قهرمانی دارد. این خوب است، چون در اینجا توانستم دوباره لبخند بزنم و به خاطر آن از هواداران سپاسگزارم.

جای تعجب نیست که لچه در حال بررسی امکان جذب اومتیتی با قرارداد دائمی در فصل گذشته بوده است. اما این می‌تواند از نظر اقتصادی برای این تیم ایتالیایی دشوار باشد. در این راه لیون هم یکی از مشتریان اومتیتی خواهد بود. الکساندر لاکازت اخیراً تمایل خود را برای دیدار مجدد با اومتیتی در لیون در فصل آینده آشکار کرده است. اومتیتی در مورد اظهارات لاکازت می‌گوید:

مدتی پیش دوستم لاکازت برای دیدن من به ویا دل ماره آمد. فکر می‌کردیم قبل از بازنشستگی، بهتر است کمی بیشتر با هم بازی کنیم! اما در حال حاضر تنها به لچه و سقوط نکردن این تیم فکر می‌کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *