بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس به دنبال شکار ۲ ستاره مشهور فوتبال ایران

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۴۹

درست است که فصل نقل و انتقالات از ۲۰ خرداد به‌صورت رسمی آغاز می‌شود اما باشگاه‌های لیگ برتری از حالا برای جذب بازیکنان جدید مذاکراتی را انجام داده و به توافق‌هایی نیز رسیده‌اند. البته آنهایی که کمی از برنامه‌های خود عقب‌تر هستند نیز حداقل لیستی را با نظر کادرفنی‌شان مهیا کرده‌اند تا بتوانند نقاط ضعف خود را با جذب گزینه‌های جدید پوشش بدهند.

پرسپولیس حدود یک هفته قبل عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و البته در جام حذفی هم دیدار حساسی مقابل هوادار پیش رو دارد. با این حال کادرفنی و مدیریت این باشگاه بیکار ننشسته و در این مدت با برخی از بازیکنان مشهور و موفق فوتبال ایران باب مذاکره را باز کرده‌اند. از جمله این بازیکنان دوقلوهای دوست‌داشتنی فوتبال ایران هستند که در لیگ ستارگان قطر و سوپرلیگ یونان حضور دارند.

مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آنها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آنها در پرسپولیس مطرح شده است. میلاد محمدی همین نیم‌فصل لیگ بیست و دوم و در شرایطی که از ترکیب آ.ا.ک آتن دور شده بود، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت حضور در فوتبال یونان را به بازگشت به ایران ترجیح داد.

پرسپولیس اما همچنان پیگیر جذب میلاد است. مدافع چپ مورد علاقه کارلوس کی‌روش که شاید اگر در بازی سوم ایران در جام جهانی و مقابل امریکا مصدوم نمی‌شد، دقایق بیشتری برای آ.ا.ک آتن به میدان می‌رفت و همچنان مدافع چپ ثابت آ.ا.ک محسوب می‌شد. میلاد به‌دلیل دو آسیب‌دیدگی متوالی به نظر در لیست ماتیاس آلمیدا- سرمربی آ.ا.ک آتن – برای فصل بعد قرار ندارد و همین بهانه‌ای است که پرسپولیس بخت خود را برای جذب او بیازماید.

جذب میلاد محمدی به‌عنوان یک بازیکن آزاد و بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه می‌تواند کمک شایانی برای پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد. بخصوص که مجوز حرفه‌ای این تیم تأیید شده و البته میلاد هم یک بازیکن بین‌المللی و باتجربه محسوب می‌شود. برادر میلاد، یعنی مهرداد محمدی هم یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای حضوری موفق در لیگ بیست و سوم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا است. مهاجمی گلزن و توانا با شوت‌هایی سنگین که هر دروازه‌بانی را به چالش می‌کشد.

مهرداد محمدی ابتدای فصل در ترکیب العربی بود و یک گل هم برای این تیم به ثمر رساند اما با انتقال عمر السومای سوری، او راهی السیلیه شد و البته برای این تیم هم گل‌های پرشماری زد. شاید اگر او در ترکیب یک تیم قوی‌تر حضور داشت، تعداد گل‌هایش را نیز افزایش می‌داد. مهرداد قادر است رضایتنامه خود را از العربی و بدون پرداخت مبلغی دریافت کند و راهی پرسپولیس شود. البته به شرطی که او تصمیمی برای ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر نداشته باشد.

با جذب احتمالی مهرداد و میلاد، پرسپولیس با قدرت بیشتری راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. البته شاید این خبر از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و در آستانه بازی این تیم با هوادار تأیید نشود اما واقعیت این است که دو بازیکن پرسپولیس که رابطه نزدیکی با میلاد و مهرداد محمدی دارند، مأموریت جلب رضایت آنها را برعهده گرفته‌اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *