بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| پیام هادی چوپان برای رقیبی که کری خواند/ پاسخ گرگ ایرانی ویران‌کننده بود!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۱۷

انتشار یک مصاحبه از فلکس لوئیس قهرمان ۷ دوره دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا کافی بود تا بار دیگر خاکستر یک جنجال به نظر خاموش شده، روشن شود. لوئیس در بخشی از گفت‌وگوی خود در این مصاحبه به مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ اشاره کرده و مدعی شده که توان شکست نفر اول و دوم این رقابت را داشته و این کاری بوده که پیشتر موفق به انجامش شده بوده است.

این ادعای فلکس لوئیس از جانب هادی چوپان بی‌پاسخ نمانده و قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار یک استوری به آن واکنش نشان داده است. چوپان با انتشار تصویری از مسابقات جایزه بزرگ آسیا در سال ۲۰۱۷ برای فلکس لوئیس نوشته: «برادر، من دوستت دارم. هوادارامان قبلا ما را دیده‌اند! سال نو مبارک برادر!»

اشاره هادی چوپان به حواشی این مسابقه است. مسابقات جایزه بزرگ آسیا در سال ۲۰۱۷ به میزبانی کره جنوبی برگزار شد و در دسته ۲۱۲ پوند، فلکس لوئیس قهرمان افسانه‌ای دسته ۲۱۲ پوند بالاتر از هادی چوپان به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که به عقیده بسیاری از کارشناسان هادی چوپان در این مسابقات می‌توانست بالاتر از فلکس لوئیس به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شود و به نوعی حق گرگ ایرانی در این مسابقات خورده شد.

به نظر می‌رسد دلیل انتخاب این عکس طعنه آمیز که بدن آماده‌تر هادی چوپان را به وضوح نشان می‌دهد نیز همین موضوع بوده است.

اینجا بخوانید: قهرمان سابق مسترالمپیا: می‌توانستم هادی چوپان را شکست دهم/ با مصرف این داروها بچه‌دار شدن را فراموش کنید!

عکس| پیام هادی چوپان برای رقیبی که کری خواند/ پاسخ گرگ ایرانی ویران کننده بود!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *