بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب‌ترین اتفاق برای ستاره تیم ملی؛ آقای نایب قهرمان!/ او در لیگ برتر قهرمان نمی‌شود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۵۰

رامین رضاییان یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را امسال در سپاهان سپری کرد و آماری فوق العاده از خودش ثبت کرد. رامین در سپاهان ۷ گل زد و ۷ پاس گل داد که برای یک مدافع راست آماری عالی به حساب می آید.

رضاییان در حالی فصل درخشانی را گذراند که در نهایت نتوانست به قهرمانی برسد و تیم سابقش جام را بالای سر برد. رامین که بعد از چند فصل بازی در کشورهای دیگر در نیم فصل دوم سال قبل دوباره به پرسپولیس برگشت، باز هم در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند و به نایب قهرمانی رسید. همچنین او در اولین فصل حضورش در پرسپولیس در لیگ پانزدهم هم به همراه این تیم نایب قهرمان شد تا رکوردی عجیب از این بازیکن ملی پوش به ثبت برسد.

رضاییان در لیگ شانزدهم که پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید، عضوی از این تیم بود ولی در هفته‌های پایانی به دلیل اختلاف با برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد و مدال قهرمانی هم به او نرسید.

رامین درحالی امسال سومین نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر بدست آورد که انگار قهرمان شدن و گرفتن مدال قهرمانی برای او طلسم شده است. همچنین طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی او از سپاهان به گوش رسید و به احتمال زیاد خبری از حضور رضاییان در سپاهان فصل آینده نخواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *