بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

والیبال باشگاه های آسیا| شهداب سوم هم نشد/ دست بچه معروف ها به سکو نرسید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۷

تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 اکتفا کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (یکشنبه 31 اردیبهشت) با هشت دیدار در منامه پیگیری می‌شود.

در دیدار رده‌بندی و برای مشخص شدن تیم‌های سوم و چهارم، دو تیم‌ شهداب ایران و پلیس قطر از ساعت 17:10 به مصاف هم رفتند که نماینده قطر سه بر یک به پیروزی رسید و در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

مهدی مهدوی، یونس قلیچ نیازی، شهروز همایونفرمنش، محمد صادقی، محمد ولی‌زاده و رضا عابدینی ترکیب شروع کننده تیم شهداب ایران بودند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در ترکیب حضور داشت.

در تیم پلیس قطر هم هریستوف گئورگیف، نبیل بلال، افه بایرام، اولیور ونو، جان چیپو و واسیچ ترکیب آغاز کننده بازی را تشکیل دادند و ابوی لیبروی تیم بود.

دیداری که در ست نخست با پیروزی 26 بر 24 شهدابی‌ها به پایان رسید، اما در ست‌های دوم و سوم پلیس قطر با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 20 بازی را به نفع خود تمام کرد تا انگیزه بیشتری برای پیروزی در ست چهارم داشته باشد و در نهایت ست چهارم مسابقه را نیز با امتیاز 25 بر 19 به پایان رساند تا پیروز نهایی میدان باشد.

چونگ سی زی لای سدریک از کشور هنگ کنگ به عنوان داور اول و جیراساک از تایلند به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

شهداب ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست گاز جنوب عراق، کام ایر افغانستان و تایچونگ بانک چین‌تایپه شده بود تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم مسابقات شود. نماینده ایران در مرحله دوم با پیروزی مقابل اسپورتینگ کویت و شکست برابر پلیس قطر حریف سانتوری ژاپن در نیمه نهایی شد و با شکست برابر نماینده ژاپن راهی دیدار رده‌بندی شد.

شهدابی‌ها سال گذشته و در نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی شدند.

از دقایقی دیگر تیم‌های سانتوری ژاپن و جاکارتا بهایانگکارا پرسیسی اندونزی در دیدار نهایی این رقابت‌ها برای مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ‌

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *